Friday 26 August 2011

Er jeg forelsket Quiz

Han elsker meg, elsker han meg ikke, han elsker meg, elsker han meg ikke. Du velger kronblader. Hvorfor tortur de fattige blomsten? Blomsten ville mest sannsynlig ikke kunne fortelle deg om du er forelsket. Men ditt sinn ikke kan passivisert mindre du får svar på den stadig viktige spørsmålet er jeg forelsket? Dere er alle zapped. Hva er veien ut? Vel, er en vei ut for å snakke om det med noen du stoler på, og er svært nær. En annen, litt lettsindig, men som kan gi deg noen verdifulle innsikter om Cupid har slått deg, er å ta en online "jeg er forelsket quiz". Så, er du klar for litt spørsmålene som kastet på deg? Gi dem en sjanse, kanskje du vil få svaret på denne tankene boggling spørsmål!
Er jeg i Love Test
Q 1; Synes du dagen er ufullstendig uten å lytte til hans / hennes stemme?
Svar: Ja eller Nei
Q 2; Hvis personen du liker, dør (gud forby), hva ville du gjøre?
Svar: Det ville være beklagelig, men jeg vil fortsette, jeg skulle ende livet mitt, jeg ville sørger over måneder, Q 3; Tror du kommunikasjon handler om å gjøre din partner enig med deg?
Svar: Ja eller Nei
Q4, Må jeg vet fargen på min elsker øyne?
Svar: Ja eller nei, vent! De er brune, noen blå, ingen grønne ...
Q 5; Tror du han / hun er den rette personen for deg?
Svar: Ja eller Nei
Q 6; Har et smil kommer til ansiktet ditt, da en tanke om han / hun kommer i tankene dine?
Svar: Ja eller Nei, Noen ganger
Q 7, Hva er det viktigste i ditt forhold for dere?
Svar: Sex, Trust, Adventure, Mystery, 8 Q, Hva ville du velge mellom - din partner eller din familie og venner, og det er alltid din beslutning?
Svar: Verken du eller din partner føler behov for å teste de andre er lojaliteten eller følelser. ; Du er mer deg selv når med partneren enn du er med noen andre. : Dette var bare noen av spørsmålene som, når du svarer, kan gi deg en ledetråd til ditt dilemma er jeg forelsket i ham eller er jeg forelsket i henne.
Selvfølgelig, kanskje hvis dette er en av de umpteen jeg er forelsket quiz på nettet, blir du trenger ikke ta det virkelig alvor. Fordi resultatet avhenger av hva svaret du klikker, og hvis du klikker alle 'ja', for eksempel, er du sikkert kommer til å være spioneringen som å være forelsket. Men jeg tror ikke jeg trenger å fortelle deg at hvordan vet du at du er forelsket er ikke så enkelt som det!
Vite om du er forelsket
På en gang, det til side Dette er jeg forelsket spørrekonkurranse. Tenk på hva dine følelser er. Er det nettopp det du krever for fysiske intimitet, eller du er ute etter en solid mental og emosjonell støtte og forvente å få det? Hvis du tenker mer i forhold til tidligere, da darlings, kanskje, det er ikke kjærlighet. Dersom det er den tidligere, kan du bli på vei til å svare på spørsmålet 'jeg er forelsket »i bekreftelsen. Hvis du er i stand til å være deg selv og vedkommendes tilstedeværelse gjør du føler deg komfortabel og sikker, det betyr at Cupid har fått bedre av deg. Dette er en av løsningene til søket - hvordan vet du når du er forelsket. Det er ikke noe regel at hvis du elsker noen, at personen vil elske deg tilbake. De sier at hvis det er ekte kjærlighet du bør være forberedt på å gi slipp. Eller hvis du ikke kan gjøre det, prøve og få personen til å elske deg tilbake gjennom dine handlinger.
Disse og umpteen flere ting er involvert i denne forvirrende utgaven av am in love! Et enkelt jeg er forelsket quiz kan ikke være i stand til å få deg ut av denne super viklet nett av tanker og følelser. Du må probe dypt inne å avduke den tingen kalles kjærlighet!

No comments:

Post a Comment