Tuesday 17 April 2012

Country Wedding Songs 2010

Country bryllup sanger har vært favoritter i bryllup på grunn av dybden som de ord og musikk kan røre ikke bare parets hjerter, men de av gjestene også. Country musikk er romantisk, øm og veldig meningsfylt, og dermed setter en nydelig stemning i bryllupet. Singing et land sang for en bryllup er en spesiell måte å si "Jeg elsker deg" til soulmate din. Men innsnevring ned på høyre landet bryllup sanger, fra den omfattende landet bryllupet sanger listen tilgjengelig i dag kan være en krevende oppgave. Ofte er det vanskelig å huske de ulike romantiske sanger, det er derfor vi har vervet de ulike land bryllupet songs 2010, for spesielle bryllup musikk. Ta en titt på noen av de populære landet bryllupet sanger.
Top Country Wedding Songs 2010
Hvis du er ute etter de mest populære landet bryllup Sangliste av alle tider, husk, den klassiske som fremdeles skiller seg ut. Deres ord og kraft til å flytte ens følelser er fortsatt sterk! La oss ta en titt på toppen countrylåter 2010 i ingen spesiell rekkefølge, som du kan synge for din elskede i bryllupet ditt. ; Hun er alt - Brad Paisley, Making minner av oss - Keith Urban, Se på deg jente - Chris LeDoux, ingen skam - Jeff Bates; Amen slags kjærlighet - Daryle Singletary; En venn - Dan Seal; Hvis jeg var deg - Collin Raye ; Achy Breaky Heart - Billy Ray Kypros; Denne ringen - Anthony W. Carter, Bless The Broken Road - Rascal Flatts; Amazed - Lonestar; Jeg krysser mitt hjerte - George Strait, Kan jeg få denne dansen - Anne Murray; Love vil alltid vinne - Garth Brooks og Trisha Yearwood; Du hadde meg fra hei - Kenny Chesney; Det er din kjærlighet - Tim McGraw og Faith Hill, jeg vil alltid elske deg - Dolly Parton; Fra dette øyeblikket - Shania Twain og Bryan White, for evig og alltid, Amen - Randy Travis, Forever og alltid - Shania Twain; Daddy's lille jente - Kippi Brannon, jeg sverger - John Michael Montgomery; I dette livet - Collin Raye, vokter av stjernene - Tracy Byrd, jeg smelter - Rascal Flatts; Ja - Tsjad Brock, jeg elsker måten du elsker meg - John Michael Montgomery; Da jeg sa jeg - Clint Black og Lisa Hartman svart, gjør jeg - Paul Brandt, jeg går linjen - Johnny Cash; Making minner av oss - Keith Urban, jeg gjøre (Cherish You) - Mark Wills; How alltid føles - Kenny Chesney; Hun trenger ikke fortelle meg det - Montgomery Gentry, mellom nå og for alltid - Bryan White, møtes på midten - Diamond Rio; Se på oss - Vince Gill; Shameless - Garth Brooks; Hvordan bor jeg - Trisha Yearwood; Du - Jimmy Wayne, Love er en vakker ting - Phil Vassar; Beautiful rotet - Diamond Rio; Noe som vi gjør - Clint Black, Fall - Clay Walker, ingen tvil om det - Neal McCoy; Kan ikke hjelpe forelskelse - Elvis Presley, jeg faller i stykker - Patsy Cline, Made for å elske deg - Doug Stone; Da jeg sa jeg - Clint Black & Lisa Hartman Black; Stand By mannen din - Tammy Wynette, Når du sier ingenting i det hele tatt - Keith Whitley eller Alison Krauss, Dette var en omfattende liste over tidligere og nåværende land kjærlighetssanger til bryllup. Gå gjennom tekstene til hver og velge det som rører hjertet ditt mest. Siden landet musikk er sentrert rundt relasjoner, er du sikker på å fengsle din brud av landet sangen du velger. Håper denne artikkelen på landet bryllup sanger 2010 var nyttig og informativ!

No comments:

Post a Comment