Thursday 15 September 2011

Love Notes for Ham

Alle må ha opplevd ekte kjærlighet en gang i livet. Noen heldige få finne noen som elsker dem for hva de er og overse alle sine feil. De hjelper med å gjøre å føle en som en bedre person, innpode tillit og skape følelser av sommerfugler i magen. Men, er det ikke alltid mulig å uttrykke din kjærlighet til den personen som betyr alt for dere. I slike situasjoner, kan du prøve å skrive romantisk kjærlighet notater for ham.
Writing ett søt kjærlighet notat for ham er ikke veldig vanskelig. Alt du behøver å gjøre er la kreativiteten strømme rett fra hjertet ditt gjennom pennen. Hold kjærlighetsbrev for ham kort og søt som de fleste gutter ikke har tid og tålmodighet til å lese en side langt brev. Ikke mette kjærligheten sitater for ham med følelser og tårer. Snakk bare av ekte følelser du har for ham og uttrykke følelser av varme og lykke. Legg noen sanselige signaler av den intime øyeblikk du har delt.
Disse søte kjærlighetsbrev for ham kan skrives på en ryddig og rent stykke papir. Du kan selv skrive den på en lommetørkle og spray hans favoritt parfyme du slitasje. Du kan også legge igjen en merke av dine lepper på den romantiske kjærligheten notater for ham. Hvis partneren har en følelse av humor, kan du reiser noen morsomme kjærlighetsbrev for ham og kile ham morsomme ben. Men, hvis du er kreativt utfordret, kan du referere til noen av de korte kjærlighet notater for ham nevnt i følgende avsnitt.
Kort Love Notes for ham; Det er 12 måneder i et år ... 30 dager i en måned ... 7 dager i uken ... 24 timer i en dag ... 60 minutter i en time ... men bare en som deg i livet. , De sier så lenge minst en person bryr seg om deg, livet er ikke avfall. Så når ting går forferdelig galt, og u lyst til å gi opp, husk u fortsatt fikk meg. ; Når tiden kommer jeg kan ikke smile lenger, ikke bekymre meg, vet jeg hva skal gjøre. Jeg skal bare stirrer på ett hjørne og tenker på deg. Ingen andre kunne gjøre meg lykkelig liker måten du gjør. , Uten deg er jeg ikke helt; Med deg Livet er 100000000000 ganger mer moro; Kjærlighet kan uttrykkes på mange måter. En måte jeg vet er å sende den over avstanden til personen som leser dette. ; Hvis kjærlighet er en sykdom så jeg er veldig syk. Men jeg ville ikke ha medisin, og vil ikke ta pillen. Jeg ville i stedet lider denne sykdommen og være sengeliggende med gleden ved å kjenne deg. ; Så mange spørsmål, men svarene er så få, alt jeg egentlig vet, er at jeg savner deg! ; Tekst meg når du er trist, tekst meg når du trenger noen å høre på, og du kan ikke finne noen som vil. Jeg bryr meg ikke om jeg er din siste alternativet, jeg ønsker ikke å gråte alene. ; Romantic Love Notes for ham; Hvis alt skulle forandre seg og alt skulle visne, jeg fortsatt ikke ville bryte bindingen vi har gjort .. Hvis du glemmer meg, er det noe jeg kan gjøre, men en ting er sikkert .... Jeg kommer fortsatt være her for deg. ~ Anonym, jeg elsker deg for det du er, men jeg elsker deg enda mer for hva du kommer til å bli. Jeg elsker deg ikke så mye for din realitetene som med din idealer. Jeg ber for dine ønsker som de kan være stor, i stedet for godtgjørelser, som kan være så hasardiøse lite. Du er fremover mot noe stort. Jeg er på vei med deg, og derfor jeg elsker deg. ~ Carl Sandburg; Hvis jeg ikke romantikk deg, hvis jeg ikke elsker deg, hvis jeg ikke verne du .. Jeg fortjener ikke deg. ; Du elsker har gjort meg ... velstående utenfor min drømmer. ; Funny kjærlighetsbrev for ham
Jeg er veldig glad for å informere deg om at jeg har blitt forelsket i deg siden Date / Måned / År og dag. Med henvisning til møtet avholdt mellom oss på dato / måned / år, og Time, vil jeg gjerne presentere meg selv som en potensiell kjæreste.
Vår kjærlighet affære skulle være på prøvetid for en periode på tre måneder og avhengig av kompatibilitet, vil bli gjort permanent. Selvfølgelig, ved gjennomføring av prøvetiden, vil det være kontinuerlig på jobb trening og medarbeidersamtale ordninger som fører til opprykk fra elskeren til ektefelle.
Påløpte utgifter til kaffe og underholdning vil i utgangspunktet deles likt mellom oss. Senere, basert på resultatene, kan jeg ta opp en større andel av utgiftene. Men jeg er tolerante nok til å bli tatt vare på, på din regning.
Jeg ber deg vennligst svare innen 30 dager etter mottatt brevet, og lykkes ikke dette, dette tilbudet vil bli slettet uten ytterligere varsel og jeg skal vurdere noen andre. Jeg ville bli glad, hvis du kunne videresende dette brevet til søsteren din, hvis du ikke ønsker å ta opp dette tilbudet.
Takker du i påvente,; vennlig hilsen,
Kjære _____,
La meg starte med å si at jeg takker Gud hver kveld siden jeg fant deg. Du kom inn i livet mitt da alt så mørkt, men du ga lys til å finne min måte.
Jeg har aldri vært så sikker på alt i livet mitt som jeg er av oss. Du har totalt forandret mitt utsikter i livet, og jeg takker deg for det. Jeg trodde aldri at noen kunne elske meg slik som du gjør, men gjett hva? Jeg elsker deg så mye også.
Jeg føler som om jeg vandrer over skyene bare tenke på deg. Du gjør mitt liv fullstendig. Jeg vet du har sagt at vi kunne gjøre dumme ting mens du er i kjærlighet, men vet du hva? Med deg jeg ikke hadde noe imot å være en dåre for resten av mitt liv. Jeg elsker deg så mye og jeg vet du elsker meg også.
Jeg vet at andre ser på forholdet vårt kanskje tro at vi sier altfor mange dumme ting for tidlig, men de bare ikke vet hva vi mener om hverandre. Det er ingenting tåpelige om de tingene jeg har fortalt deg, mente jeg hvert ord jeg sa.
Jeg elsker deg, og for deg, og D. jeg ville gjøre noe, jeg elsker dere begge så mye. I dag skal jeg love deg at jeg ville gjøre noe i min makt for å gjøre deg til en flott person, fremragende far og kjærlig ektemann.
I LOVE YOU!
Sweet Love Notes for ham; Da jeg første så deg, var jeg redd for å snakke med deg. Da jeg snakket til deg Jeg var redd for å holde deg. Når jeg holdt deg jeg var redd for å elske deg. Nå som jeg elsker deg jeg er redd miste deg. ; Vennligst la meg vite hva jeg gjorde for å fortjener du ...Jeg ønsker å sørge for at jeg holder på å gjøre det! , Du er grunnen til at jeg puster, men likevel noen ganger du tar pusten fra meg. , "Hvis jeg hadde bokstavene HRT, kan jeg legge til EA for å få et hjerte eller en U og bli skadet. Men jeg vil heller velge U og få SKADET enn har et hjerte uten U. ' ; Du kan aldri se hvor mye jeg omsorg for deg. Du kan aldri høre hvor mye jeg verdsetter deg. Du kan aldri føle deg hvor mye jeg savner deg. Coz bare her i mitt hjerte kan du se dem sanne. , Du fargen min World. ; Cute Love Notes for ham, det er blitt sagt at du bare virkelig forelsket en gang, men jeg tror ikke det. Hver gang jeg ser deg, faller jeg forelsket igjen ~ Ukjent; Hvordan elsker jeg deg? La meg telle måter. Jeg elsker dig til dybde og bredde og høyde min sjel kan nå. ~ Elizabeth Barrett Browning, å verden du er en person, men til en person du er i verden. ~ Ukjent Gjev regndråper ble kyss, kunne jeg sende deg dusjer. If hugs var hav Jeg sender deg hav. Og hvis kjærlighet var en person jeg sender du meg ~ Ally Qwerty, Du er som et rusmiddel, og jeg er så avhengige! , Uansett hva du gjør, vil jeg gå sammen med dere. Håper at alle dine drømmen skulle gå i oppfyllelse. Når som helst, hvor som helst, vil jeg alltid være der. Med ønske om kjærlighet og lykke fordi jeg bryr meg. ; Ingen forteller fisk til å svømme, å fuglene flyr, kuer til Moo, hunder å bjeffe - de bare gjør. Akkurat som ingen forteller meg å huske deg. Jeg bare gjør! Gjev kjærlighet kan unngås bare ved å lukke øynene våre, ville jeg ikke blinke i det hele tatt, for jeg ønsker ikke å la en andre omgang som har falt ut av kjærlighet med deg. : Dette er noen av de korte kjærlighetsbrev for ham som du kan bruke for å gjøre partneren din føler spesiell. Ikke vent på en spesiell dag eller anledning til å gi ham en kjærlighet notat. Bare penn disse jeg elsker deg sitater for ham og se mannen blush med stolthet og kjærlighet til deg.
Ansvarsfraskrivelse, The sitater og ord i denne artikkelen ikke er skrevet av forfatteren. Disse sitater, ordtak og setninger er hentet fra ulike kilder og enhver form for likhet i reiseaktører er rent tilfeldig.

No comments:

Post a Comment