Sunday 28 August 2011

Retirement Taler

Starter som trainee, går videre til etterfølgende nivåer, administrerende avdelinger og tjene respekt maner en flash back for en person som er i ferd med å pensjonere seg. Bilder av peals av latter over lunsj, seriøse diskusjoner over virksomheten innkjøp, møte forventningene satt av klienter, arbeide til de små timer på morgenen for å møte tidsfrister (unødvendig å si, tid linjer), kranglet med sjefen om visse begrensninger overfor i arbeidet eller reprimanding en junior for ikke å være punktlige i clocking kontortiden og fortsatt nyter den profesjonelle liv med oppturer og nedturer, blinker som en collage av ulike forekomster av et yrkesliv, som nå vil bli noe mer enn et pust fra fortiden.
Pensjonering kan være en overveldende opplevelse for en person. Det er tiden når selskapet bestemmer seg for at personen har jobbet nok for organisasjonen, og nå han trenger for å tilfredsstille sine egne behov og familiens, selvfølgelig ved å gi sin 100%. En tid til å huske! Er det ikke? Men så hva bedre måte å uttrykke det flyktige tanker? En pensjonist tale? Dette er tiden, da en person kan Emote på en måte han aldri gjorde før. En frihet til å uttrykke, er alt som en person til å pensjonere behov, å la organisasjonen vet hva han forventet, hva han lærte og hva han fikk. Denne artikkelen vil hjelpe deg med noen pensjonsalder taler prøver som hjelper deg ut i forberedelsene dine egne urfolk taler og pensjonering ønsker, selvfølgelig med en personlig touch!
Pensjonering Taler å Retiree, Nedenfor er et eksempel pensjon tale som er adressert til en retiree:
Retirement: Verdens lengste kaffepause. ~ Author Unknown. , Jeg tror ikke jeg trenger å forklare denne uttalelsen til noen. Vel, skal jeg sitere den anledning på hvorfor vi har samlet her i selskapet salen? Ingen spesielle premier for alle gjetninger! Dessverre og tilsynelatende, skal vi gå glipp av en viktig person fra mandag - 12 august 2005 på vårt kontor. John Smith, er vi faktisk tenkt å gå glipp av faderlige tilstedeværelse big time! Og ja, John! Du er heller kommer til å oppleve gledene ved denne lengste og mye nødvendig kaffepause med den ettertraktede mulighet til å spille to ganger mannen til våre madam Rose (og halvparten av lønnsdelen .. err ... kan ignoreres).
John Smith, anker markedsavdelingen til AVP Corporation, har endelig tatt tøylene til han pensjonerte seg i hendene. Etter en 25 års regel over markedsføringen, der selskapet har økt i stor grad, og høstet god lønnsomhet fra dens vekst, rulleteksten rulle over til denne mesterhjernen bak suksessen. Hans fristende smil som kamufleres mye press, spenninger og ansvar, brukes til å lindre stresset av alle menneskene rundt seg og arbeide pleide å være synonymt med moro. De mest betydningsfulle hendelsen som minner oss om hans forbløffende dyktighet i å skaffe den mye ettertraktede Go Green Energy avtale kan ikke bli glemt. Med mye konkurransedyktig utbyggere hounding for den del, gjorde våre John det mulig. Avtalen ble en stor suksess, og prosjektene gjennomføres i Energy domenet er fortsatt solid og sterk.
Ikke gå glipp av personlig touch han lagt til den allerede klisjeen profesjonelle liv, brukte han å huske alle ansattes navn og noterer sine fødselsdager. A-post fra ham på dagen bursdag brukt til å lage hver enkelt av oss føler at vi er viktige og noen vet det! Takk sir! En solid takk for all den gode læringen du har formidlet til oss i periode ditt. Din berømte linjer klage fretting har aldri fått hvem som helst hvor som helst. Men hodet kaldt med et lite smil kan bane vei for den enkleste løsninger for de mest vanskelige problemer!, Har blitt inngrodd i våre sinn og vi akter å følge det uansett hvor vi er.
John og Rose, vi ønsker deg et lykkelig avgang liv, et liv fullt av glede og lykke med dine barn og barnebarn. Og vennligst holde kontakten! Du har nettopp pensjonert fra organisasjonen, og ikke fra vårt selskap. Vi ønsker deg begge alt godt i livet!
Humoristiske Retirement Taler, Nedenfor er en pensjonisttilværelse tale med et skjær av humor:
Stage frykt er noe som er biologisk konstruert inni meg. Rett fra skolen min dager, hadde jeg alltid prøvd mitt beste for å unngå situasjoner der jeg måtte møte mange mennesker og snakker noe. De dagene, favoriserte Lady flaks meg, men ikke før jeg ble med corporate. ABC Corporation Ltd er du den beste som har skjedd meg i livet. Eller bør jeg takker overstrømmende for mutere den genetisk inngrodd genet av scenen frykt? :)
Vitser fra hverandre, jeg er overveldet i dag, står foran min 500 medlemsbedrifter familie som har jobbet dag og natt med meg i å få denne organisasjonen til Pinnacle sin. Med den stramme arbeidstidsordninger, å med hver og en av oss slogging gjennom hele helgene oppfylle forventningene til kunden, hopper lunsjer og te pauser for å finne løsning for sinn boggling problemer og fremdeles nyter tiden i kontoret med hyppige utbrudd av latter over enkle vitser, har livet kommet i full sirkel for meg! Som administrerende direktør Kjøring av denne organisasjonen, har jeg hatt den beste tiden av mitt liv med alle dere.
Likevel, de sier, det virkelige livet starter etter 40! For meg, begynner livet ved pensjonsalder. Og jeg ville ta igjen for tapt år da jeg var bare jobbet som en halv mann til min kjære kone. Vel, har min kone bare komme opp med et par indigenous måter å bruke tid uten å bruke penger (Men, hun har ikke kommet ut av sin falske tro ennå at det ikke er meg som er ekstravagant i utgifter ..... vil ikke kommentar mer). På en alvorlig notat, har livet i ABC Corporation vært en kontinuerlig læring opplevelse for meg. Ideer opprettet, og noen har vært ideer og noen har tatt form av produkter, har tydelig lært at det ikke er ende til suksess akkurat som det er ingen ende for brudd. Eller skal jeg si, våget ingenting er ingenting prøvd, og ingenting prøvd er ingenting vunnet?
Til slutt, ikke savner på en spesiell takk merknad til min umiddelbare team: Spencer, Sarah, Hannah og Joe. Dette er bare ikke for å følge opp mine beslutninger, tar dem frem, etablere e-post markedsføring vis nyhetsbrev og lage interaktive tilbakemeldinger løkker på vår nettside, men også for å bære opp med meg i alle disse 20 årene (errr. ..Tolerer meg selv er en utfordring, er det min kone holder forteller meg ...).
Aah! Noen unge smart gutt her hadde spurt meg om mitt innlegg pensjonsordninger. De er ingen hemmelighet! Jeg går til en mye etterlengtet pause til Bahamas (selvsagt med min kjære hustru). Det jeg skal gjøre er deretter ikke kjent for meg som Herren har besluttet å holde det hemmelig fra meg. Likevel, jeg har ikke pensjonert fra hyggelig selskap, og så vil vi være i kontakt gjennom mail og Facebook (Am planlegger å personlig takke Mark Zuckerberg som han har definitivt fått verden langt på vei ved sekunder!)
Ha en flott tid, folkens! Og holde opp den ånd av hardt arbeid og utholdenhet som har fått deg der du er. Jeg ønsker deg alt godt i livet. Ja, min pult ikke skrivebordet mitt fra mandag 15 august '2004. Det er fordi jeg kommer til å ha et personlig pulten på hjem fra der jeg skal våke over deg i nettsamfunn:)
Lykke til og Skål!
Håper du har fått teken på det pensjonering taler handler om og hvordan de trenger å bli levert. Vel, før du går om å gjøre en pensjonisttilværelse foredrag, oppbevare følgende punkter i tankene:; Velg humør (Mood spiller en viktig rolle som den gjenspeiler stemningen skapt av publikum), Kjenn tidsfristene (Folk elsker å høre deg, men ikke på ubestemt tid. Hold talen oversiktelig og kortfattet); Humor virker som helst (Humor fanger oppmerksomheten. Så en tegneserie punch er ønskelig i talen din. Å vite mer, les pensjon humor og pensjonering ordtak); Utarbeide en krystallklar innhold (Content bør være kortfattet om hva du føler, hva du har forventet og hva du har fått), Så nå kan du forberede en pensjonisttilværelse tale, alle med selv. Aah! Alt dette minner meg om den vakre tekstutdrag fra Lou Gehrig's (den kjente amerikanske baseball-spiller) er kjent pensjonisttilværelse tale:
Fans, for de siste to ukene, har du lest om en dårlig pause jeg fikk. Ennå i dag Jeg anser meg selv den heldigste mannen på jorden. Jeg har vært i ballparks i 17 år og har aldri fått annet enn vennlighet og oppmuntring fra dere fans. Se på disse store menn. Hvem av dere ikke vil vurdere det høydepunktet av sin karriere bare for å knytte sammen med dem for enda en dag?
Jada, jeg er heldig. Hvem ville ikke vurdere det en ære å ha kjent Jakob Ruppert, også byggmester av baseball største imperium, Ed Barrow; å ha tilbrakt seks år med den vidunderlige lille karen, Miller Huggins og deretter til har brukt de neste ni årene med at utestående leder, så smart student i psykologi - den beste manageren i baseball i dag, Joe McCarthy?
Jada, jeg er heldig. Da New York Giants, et lag du vil gi din høyre arm å slå, og vice versa, sender deg en gave - det er noe! Når alle ned til groundskeepers og de guttene i hvite frakker husker du med trofeer - det er noe. Når du har en fantastisk svigermor som tar parti med deg i krangling mot sin egen datter - det er noe. Når du har en far og mor som arbeider hele livet, slik at du kan ha en utdannelse og bygge kroppen din - det er en velsignelse.
Når du har en kone som har vært et tårn av styrke og vist større mot enn du drømte fantes - det er den fineste jeg vet. Så jeg nære i å si at jeg kunne ha hatt en tøff pause, men jeg har svært mye å leve for.
En pensjonisttilværelse tale er den beste måten å takke, erkjenne eller be om unnskyldning for alle handlinger foretatt i et profesjonelt liv. Livet etter pensjonering er et nytt liv sammen. En følelsesladet situasjon som det er, men kan gjøres om til en verdt å huske anledning av livet med din pensjonisttilværelse tale. Må se pensjonsalder tale ideer og avgang sitater for å gjøre talen mer tiltalende. Så nå som du vet å forberede pensjonisttilværelsen taler, lykke til med det!

1 comment:

  1. Do you need a Loan to finance your project or expand your business ?
    We are investors that give out Loan at 1,9% Interest Rate ,if Interested Kindly send us your project plan Via Email to: alas_loanfirm@outlook.com Or WhatsApp- +1(859-594-2902)

    ReplyDelete