Wednesday 16 May 2012

Affærer med gifte menn

Dag 1: Kjære dagbok, jeg møtte noen i dag. Han er så forskjellig fra de andre gutta jeg møter. Han er intelligent. Han er nydelig. Vi endte opp med å ha kaffe på kontoret kafeteria. Du kjenner meg. Selvsagt flørtet vi. Han er gift. La oss se hva som skjer. :)
Dag 15: Kjære dagbok, Vel, vi har vært ser hverandre ganske ofte. Han er så hyggelig og snill. Og han får meg. Jeg mener jeg kan faktisk snakke med ham om noe. Han er tåpelig ikke som noen av gutta som er på min alder. Han er annerledes. Han er gift. Jeg tror jeg faller for ham. :)
Dag 37: Kjære dagbok, jeg kunne ikke bære den fysiske spenningen voksende mellom oss. Så jeg inviterte ham over. Vi hadde en fantastisk kveld. Jeg vet ikke om jeg føler anger eller glede. Han er gift. Men jeg elsker ham. :)
Dag 59: Kjære dagbok, sier han at han vil forlate sin kone for meg. Men jeg vet ikke om han vil. Det begynner å bli irriterende. Hennes stadige samtaler og tekstmeldinger. Jeg skulle ønske han ville bare forlate henne. : (
Dag 257: Kjære dagbok, Det er blitt 257 frickking dager! Vet du hva? Jeg tror ikke han har noen planer om å forlate som beklager unnskyldning for en kone som han har. Han fortalte meg at han ikke kan fordi de har vært gift i 10 år nå. Burde ha tenkt på det før du får det på med meg da! Jeg har noe annet valg nå. Jeg kan ikke leve uten ham. Jeg kan ikke elske uten ham. Så jeg endte livet mitt i kveld. Ha det bra.
Ekstra ekteskapelig saker er en av de ledende ekteskapelige problemer som par står overfor i dag. Mange kvinner over hele verden, ende opp med å ha affærer med gifte menn på jobben eller forhold med eldre gifte menn. Mange forhold kan være ansvarlig for kvinner å komme inn i denne situasjonen. I denne artikkelen skal vi diskutere hva som er årsakene og konsekvensene av en kvinne som har en affære med en gift mann.
Hvorfor kvinner ha forhold med gifte menn
Extra ekteskapelig saker kan være av tre typer. For de fleste er det en fysisk affære. En som dreier seg om sex. Noen kvinner kan ha følelsesmessige affærer med gifte menn. Emosjonell fusk er også en alvorlig sak fordi det viser at mannen ikke er fornøyd med kommunikasjonen i forholdet. Eller saken kan være en kombinasjon av begge. Noen ganger, kan mannen virkelig kommer til å elske de kvinnene han har en affære med. La oss se hvorfor kvinner som har affærer med gifte menn, om å gjøre det, selv etter å vite at mennene er gift. ; Høy: Noen kvinner trives på eventyr i deres personlige liv. De ønsker å oppleve en følelse av oppstemthet hele tiden. Å ha en affære med en gift mann gir dem denne følelsen av oppstemthet. De elsker faren og spenningen i å gjøre noe forbudt. Og dermed går de for det. ; Bare Sex: Komme inn i en affære med en gift mann kan bli oppfattet som en nei-strenger festet, praktisk måte å få sex. Hun blir fornøyd og trenger ikke å bry seg om kompliserte ting som relasjoner og tonnevis av forholdet problemer som følger med det. ; Irresistibility: I enkelte tilfeller kan kvinner ender opp med å ha en affære med en gift mann bare fordi hun finner tanken på ham å være gift, som et uimotståelig slå på. Hun vet at hans ekteskap betyr noe veldig viktig. Det står for kjærlighet, familie og andre ting, at et sted ned linjen, vet hun at selv hun ville elske å ha. Og siden han allerede i et ekteskap, ser hun ingen skade i å ha en gå på ham fordi han har allerede vært gjennom hele ekteskapet deal en gang, og vil ha opplevelsen. ; Revenge: Noen ganger, kvinner som har blitt forrådt av sine ektefeller, har en affære med en annen gift mann, stikker å komme selv med sine ektefeller. ; True Love: Dette høres kanskje absurd, men noen kvinner kan ha en affære med en mann, selv etter vite at han er gift, fordi hun virkelig elsker ham. Vi kan spørre oss selv, hvordan kan hun ikke forstå at hun er forelsket med en gift mann? Ingen har svaret på det spørsmålet. Ikke engang kvinnen selv. Sannsynligvis han ikke fortelle henne at han giftet seg i begynnelsen, og senere, hun kunne ikke håndtere seg uten ham. Hvem vet. ; Ensomhet: Sannsynligvis den vanligste årsaken til en kvinne som har en affære med en gift mann. Hun føler seg ensom, hun føler seg trist. Hun får oppsøkt av en gift mann. Hun føler seg pen. Hun føler seg ønsket. Hun har en affære med ham. ; Konsekvenser av å ha saker med gifte menn
Utroskap kan ha ødeleggende effekt på et ekteskap. Noen kan være i stand til å løse dem gjennom ekteskap rådgivning eller få en skilsmisse. Imidlertid kan noen fraseparerte ektefelle blir offer for følelsesmessige lidelser som depresjon, eller kan løse til ekstreme tiltak som selvmord. Det er ikke bare ekteskapet som vender konsekvenser. Bortsett fra den tillit problemene i de urolige forholdene mellom ektefolk, problemene med den "andre kvinnen" også kan få alvorlige konsekvenser. La oss se hva de kan.
Til Man; Tap av interesse for kona. ; Tell Tale Signs at han har en affære begynner å vises. ; Snakk om separasjon eller skilsmisse. ; Skyldfølelse kan gjøre ham bruke mer tid og penger med kona. ; Fysisk intimitet med kona er redusert eller fraværende. , Når konfronterte, kan han avslutte saken i et forsøk på å redde ekteskapet, eller han kan gjøre det stikk motsatte. , Irritasjon på kjærringa uten noen åpenbar grunn. ; Til Woman, Konstant behov for oppmerksomhet. ; Konstant frykt for å bli tatt skaper mye skyldfølelse. ; Ingen konkrete forhold er etablert, så hun kan gå inn i en depresjon. ; Skyldfølelse forbruker henne, så hun kan bli følelsesmessig forstyrret hele tiden. ; Frustrasjon og sinne er rettet mot mannen og hans kone. ; Dette er kombinert med en følelse av utilstrekkelighet og selvtillit avsky til å følge skylden. ; Dette kan få henne til å ta ekstreme skritt som avslørende affære eller fysisk skade seg selv eller kona. , Uansett grunn, ha saker med gifte menn er og vil alltid bli betraktet som en skam og en handling av forræderi. Kvinnen vil alltid bli sett ned på og vil bli gitt stygge navn alle i hele sitt liv. Selv om mannen til slutt ikke forlate sin kone for henne, vil hun bli konstant minnet på at hun tok det som ikke var hennes, og det vil ikke være en hyggelig opplevelse. Så hvis du er i en lignende situasjon, bestemme selv, er det virkelig verdt det?

No comments:

Post a Comment