Saturday 5 May 2012

Flytte på Quotes

Flytte på er en av de tøffeste ting å gjøre i livet. Det er ingen mirakel pille som kan hjelpe deg å bli kvitt emosjonelle bakrus. Den tiden det tar å komme over noen etter et forhold breakup eller annen følelsesmessig turbulent fase i ditt liv avhenger av hvor mye du var følelsesmessig involvert, og investert i den personen. I denne artikkelen presenterer jeg en samling bevege seg på sitater og ordtak som kan hjelpe deg i å sortere følelsene dine. Dette er tanker fra folk som har vært der hvor du er nå. Noen gode råd fra slike folk i form av disse inspirerende bevege seg på sitater kan bare vise deg veien. Her er en blanding av noen bevegelige på kjærlighet sitater og noen kloke råd om å flytte på i livet.
Inspirerende Moving On Quotes
En står overfor mange følelsesmessige prøvelser og trengsler i livet. Tapet av en kjær, et forhold brudd opp og faller outs er noen av mange tilfeller som gjør bevegelse på ganske tøffe. Selv om hjernen din sier gå videre, vil hjertet til å nøle bak. Her er noen slippe og flytte på sitater som kan bare gi deg håper å gå videre.
Når jeg gi slipp på det jeg er, blir jeg det jeg kunne være. - Lao Tzu
Pust. La gå. Og minn deg selv at dette øyeblikket er det eneste du vet at du sikkert. - Oprah Winfrey
Henge i bitterhet er å la noen du forakter live avgiftsfri i hodet ditt. - Ann Landers
La gå. Hvorfor klamrer dere til smerter? Det er ingenting du kan gjøre om den urett av i går. Det er ikke din å dømme. Hvorfor holde på nettopp det som holder deg fra håp og kjærlighet? - Leo Buscaglia
Når én dør lukkes åpnes en annen dør, men vi så ofte ser så lenge og så beklagende på den lukkede døren, at vi ikke ser de som åpner for oss. - Alexander Graham Bell
Noen av oss tror holde på gjør oss sterke, men noen ganger er det å slippe taket. - Herman Hesse
Gråt ikke fordi det er over. Smil fordi det skjedde. - Dr. Seuss
Til slutt disse tingene er viktigst: Hvor godt fikk du elsker? Hvordan fullt fikk du elsker?; Hvor dypt tok du lære å gi slipp? - The Buddha
Tilgi deg selv for dine feil og dine feil og gå videre. - Les Brown
Det er en viktig forskjell mellom å gi opp og la gå. - Jessica Hatchigan
Nøkkelen til endring ... er å gi slipp på frykten. - Rosanne Cash
Da jeg begynte å bilde trærne i stormen, begynte svaret å gå opp for meg. Trærne i stormen ikke prøv å stå rett opp og høy og rank. De lar seg bøye og bli blåst med vinden. De forstår kraften i å la gå. De trær og de grenene som prøver for hardt å stå opp sterke og rett er de som bryter. Nå er ikke tiden for deg å være sterk, Julia, eller du vil også bryte. - Julia Butterfly Hill
Stå opp og gå ut av historien din. - Phil McGraw
Livet er som å ri en sykkel. For å holde balansen må du holde i bevegelse. - Albert Einstein
Ser du går ut av livet mitt gjør ikke meg bitter eller kynisk om kjærlighet. Men gjør heller meg til å innse at hvis jeg ville så gjerne være med feil person hvor vakkert det vil bli når den rette dukker opp. - Anonym
Du får styrke, mot og tillit ved hver opplevelse hvor du virkelig slutte å se frykten i ansiktet. Du kan si til deg selv "Jeg har levd gjennom dette horror. Jeg kan ta den neste tingen som kommer. " Må du gjøre ting du tror du ikke kan gjøre. - Eleanor Roosevelt
Jeg var aldri en til tålmodig plukke opp knuste biter og limes sammen igjen og fortelle meg selv at lappet hele var så godt som nye. Hva er ødelagt er ødelagt, og jeg vil heller huske det som det var på sitt beste enn reparere det og se stykkene så lenge jeg levde. - Margaret Mitchell
Du kan aldri krysse havet med mindre du ha mot til å miste synet av kysten - Christopher Columbus
Smerte er uunngåelig. Lidelse er valgfritt. - M. Kathleen Casey
Relasjoner er som glass. Noen ganger er det bedre å la dem være brutt enn å prøve å skade deg selv sette det sammen igjen. - Anonym
Aldri angre. Hvis det er bra, det er herlig. Hvis det er ille, det er erfaring. - Victoria Holt
Jeg nekter å la det som skjedde med meg, gjør meg bitter. Jeg fortsatt helt tror på kjærlighet og jeg er åpen for alt som vil skje med meg. - Nicole Kidman
Håper disse inspirerende og søte flytte på sitater hjelper deg å finne veien tilbake, gå videre og begynne livet på nytt. Ditt liv vil få tilbake sin flyt når man virkelig gi slipp på tidligere for lover og overraskelser som venter deg i fremtiden. Lær av dine dårlige erfaringer, og så la gå av dem. Livet er for kort til å bære nag og drukne i emosjonelle bakrus! Leve i nuet og tenke positivt for å finne ditt gamle jeg igjen!

No comments:

Post a Comment