Tuesday 15 May 2012

Humoristisk bryllup løfter

D-dagen er nesten rundt hjørnet, og scenen er klar for bruden og brudgommen å knytte knute. Bryllupsdagen kommer til å bli en lystig affære. Hvorfor skulle ikke det være, med alle de store arrangementene og bruden og brudgommen perfekt forelsket i hverandre! Videre, bruden og brudgommen komme til å uttrykke sine udødelig kjærlighet og respekt for hverandre gjennom bryllup løfter. Ved bryllup løfter, håper jeg du ikke var tvunget til å plukke vev! Bryllup løfter trenger ikke være "oh så sentimental 'og rive framkalle! De kan rib-kiling også! Ikke tro meg? Presenterer for dere, mine damer og herrer, løfter humoristiske bryllup!
Humoristisk bryllup løfter Eksempler
Hvis du tenkte hvordan bryllup løfter kunne kile dine morsomme bein, her et par slike morsomme bryllup løfter.
Eksempel # 1; Groom - Jeg lover å elske deg så mye som Chicago Cubs og ikke hold rød og hvit stripete kjole mot deg. Fra denne dagen, vil jeg lytte til alle dine klager på kjøpesenteret hvis du sier dem i off season og lover å pensjonere min baseball cap og gjøre ansiktsmaling for offentlige utflukter. Jeg vil elske deg i sykdom og helse, fra denne dag fremover, til døden deler oss, eller du blir en White Sox fan.
Bride - Jeg lover å elske deg så mye som jeg elsker mitt kredittkort, og ikke holde dårlig måte forstand mot deg. Jeg vil bare vise deg min nye klær under reklamepausene, fra denne dag fremover, vil jeg sørge for at heldige skjorten vaskes for hver kamp dag, og vil ha rikelig med potetgull for hånden. Jeg vil elske deg for rikere eller fattigere, forblir så lenge vår kredittgrense høye.
Eksempel # 2; Pastor - Vil du elsker henne når du er passe,, Og også når du føler deg syk?
Groom - Ja, jeg elsker henne når vi er passe,, Og når vi er vondt, og når vi er syke,, Og jeg vil elske henne når vi er rike, og jeg vil elske henne i en grøft , Og jeg vil elske gjennom gode og dårlige,, og jeg vil elske når glad eller trist,, Og jeg vil ha, og jeg vil holde; Ti år fra nå ett tusen,, Ja, jeg vil kjærlighet til hele mitt liv
Eksempel # 3, jeg, Janet, lover å elske og verne deg, Phillip, for resten av våre liv, selv gjennom din kjærlighet til sportsbiler, skitt sykler, og Fender gitarer.
Dette er et perfekt eksempel på en de ikke-tradisjonelt bryllup løfter!
Eksempel # 4, jeg, Amelia, lover å elske deg, Ricky, for evig og alltid fra denne dag fremover. Jeg lover å lære å lage mat din favoritt måltider og aldri kritisere din mor. Jeg lover å holde huset relativt ren, med unntak av på "Lost" netter. Jeg vil gi deg full styret av fjernkontrollen ellers. For dette er mitt løfte til min ene sanne kjærlighet og partner for livet.
Vel, jeg håper du hadde en god tid å lese disse humoristiske bryllup løfter! Du også kan komme med mange flere humoristiske bryllup løfte prøver. Noen tips for å følge vil hjelpe deg å gjøre disse bryllup løfter med et skjær av humor. Det vil lindre angst og litt spenning i luften, hvis noen. Her er noen tips for brudgommen bryllup løfter så vel som bryllup løfter for bruden også.
Tips for Humoristisk bryllup løfter; vurdere omfatter sjeldne og mindre kjente detaljer om din ektefelle, for eksempel hans eller hennes hobbyer og interesser. ; Pass på at mens du legger den morsomme og humoristiske touch, er du ikke fornærme noen eller noe. , Det er bedre å unngå å inkludere ting i bryllupet løfter som bare dere to kan forholde seg til og forstå. ; Tenk på å sette noe som dere begge er interessert i.; Legge til en morsom bryllup relatert sitat kan gjøre bryllupet løfte en god en, noe som gjør den til en av de virkelig gode humoristiske bryllup løfter. , Det er viktig å ta vare på at humor og moro er lagt til og tatt hensyn til folk som kommer til å delta i bryllupet. ; Viktigst være ekte og aldri glemme å si hva du mener og vice versa!
Vel, det var alt! Disse tipsene vil forhåpentligvis hjelpe deg å komme opp med noen veldig humoristiske bryllup løfter! Jeg lukker bryllup tale her! Alle de beste!

No comments:

Post a Comment