Tuesday 13 September 2011

50-års bryllupsdag Gaver til Kone

Det er denne indiske sangen, synspunktene til som går like ...
Når jeg er 60 ..Du vil være 55 ..., Vil du fortsatt husker de løftene du har gjort som min barndoms kjæreste? , Vil du ønsker å være der for meg da? ; Når du er 60, vil jeg være 55 ..., Jeg vil alltid huske hva jeg lovet til som din ungdomskjæreste., Ja jeg skal være der for deg på hvert trinn.
Det er det jeg føler å være sammen i 50 år betyr. En obligasjon, dybden som jeg egentlig ikke ønsker å constrict inn meningsløse ord. 50 år! 50 år er mye. Ustadig romanser og sommer slenger ville ikke får det 50 år som et par betyr. Det er som en evighet! Spør noen av tenåringer i dag og 50 år vil virke som en umulig, ufattelig for de fleste. Utover forståelse og utover forståelse. Men det er ikke hva det betyr for deg. Du har vært med din kone i 50 lange år, og det er noe som de fleste vil misunne deg for. Å dele denne bånd med noen og har noen du kan ringe ditt eget, forstår at person og elsker henne hver innfall. 50 år. And på den 50-års bryllupsdag, det må være noen spesielle 50-års bryllupsdag gaver til kona. Men hva? Hva gir du henne som ikke alt har fått? Hvordan vise deg hva hun betyr for deg gjennom disse 50-års bryllupsdag gaver til kona? Kanskje noen av disse 50-års bryllupsdag gave ideer for kona vil hjelpe.
50-års bryllupsdag Gaver - Ideer
sier jeg ikke at disse 50-årsjubileum bryllupsgave ideer til kona kan erstatte det båndet som du har, de er bare en enkel måte å vise henne hvor mye hun betyr for deg.
The Gift Of Time; Var du en av dem som alltid var opptatt? En karriere som måtte gjøres opp? En jobb som krevde din enestående oppmerksomhet? Og i alt dette kona og barna for å være modig nok til å forstå og støtte? Tid Gi henne tid. Løfte henne til å tilbringe tid med henne. Og jeg mener ikke en fastsatt, beregnet tid som 4-5 i kvelden fra mandag til torsdag, nei. Være der for henne i sin sanne mening! Tilbringe tid med henne. Plukk opp om hva du savnet i alle disse årene. Ingenting annet vil være mer verdifullt.
Gaven Memories, 50 år. En evighet av minner. Ta henne gjennom deres reise sammen ved å samle dem alle opp for henne. Hva jeg snakker om? Bilder pakket bort i en utsøkt album, videoer av dine tidligere jubileer sammen, video biter av hele familien og venner ... noe hun alltid kan holde hjerte nær henne og se på fra tid til annen. Den perfekte jubileumsgave!
Gaven Gold, Yeah alright. De fleste kvinner elsker gull. Men det er ikke derfor jeg ber deg om å gi henne gullet! Hvis du tro på gifting hennes årsjubileum gaver av år gift, så gull temaet av jubileet. Og gull smykker er virkelig ikke overvurdert! Men hvis det ikke smykkene du ønsker å gå inn for, kan du alltid bruke din kreativitet og komme opp med gullbelagte fotorammer eller bøker etc.
Gaven oppfylle Dreams; Dreams. Liten eller stor. De kunne være så enkelt som å synge på karaoke eller besøke et langt sted. Oppfylle den drømmen.
Brevet av 50 år, Gift din kone et tegn fra hvert år at du har vært gift! Det trenger ikke å være en fysisk gave kan det være et brev som tar henne gjennom en reise i din tid sammen. For eksempel i det første året av ekteskapet hvis dere har bodd på en leid hjemme og lagret for en ny en, og deretter skrive om det i korte trekk. Tilsvarende for alle andre år, eller som av betydning - som når barna var født etc.
Gave denne artikkelen på ideer til 50-årsjubileum har forhåpentligvis gitt deg i hvilken retning du vil gå for å få de perfekte 50-års bryllupsdag gaver til kona. Jeg håper du vet hva du vil få henne, akkurat som jeg sikker på at hun vet hva hun vil få for deg. Løftene som ble gjort som barndom kjærester ...

No comments:

Post a Comment