Sunday 18 March 2012

iPod Touch Screen ikke Working

Helt siden lanseringen av Apple iPod Touch, har det vært en av mine favoritt-enheter for å lytte og se musikkvideoer på. Jeg husker den dagen mannen min kjøpte den for meg. Det var min bursdag, og jeg var fullstendig spent og overrasket på samme tid. Jeg har hatt min iPod Touch i ca 2 år nå og det pleide å fungere bra til den dagen jeg prøvde å oppdatere programvaren og skjermen bare gikk tom. Frustrasjon og frykt (at mannen min kunne bli sint på meg) holdt meg fra å avsløre dette problemet fra ham i minst en uke. Men som min flaks går, fant han ut om det på egen hånd. Den gode ting er han ikke bli sint på meg. Da han så at Apple iPod Touch-skjermen ikke fungerer skikkelig, han bare gikk på nettet for å finne ut hva han kunne gjøre med det.
iPod Touch Screen ikke Working - Hjelp
Kjøpe en dyr mp3-spiller og noe går galt kan være veldig frustrerende. iPod er en fantastisk oppfinnelse og folk elsker det over hele verden. Hvis din iPod Touch gir deg sorg som min gjorde, ikke vent og la problemet eskalerer. I følgende artikkel, har vi gitt deg tips om hvordan du kan fikse løse iPod Touch-skjermen fungerer ikke problemet.
Steg # 1: For det første, kan du prøve en hard reset. Det anbefales å gjenopprette iPod Touch for å se om problemet fortsatt eksisterer. Men vurderer det verste situasjonen, kanskje du vil koble din iPod Touch til datamaskinen for å lage en sikkerhetskopi alt, skjønt. Du kan gjenopprette filer sånn.
Step # 2: En annen grunn skjermen kanskje ikke fungerer er at det kan ha brutt. Prøv å tilbakestille iPod ved å holde standby-knappen og hjem knappen sammen i ca 10 sekunder. Tilbakeføring vil slette alle data fra enheten. Hvis problemet vedvarer sette den i recovery mode. For å gjøre dette må du holde home-knappen i ti sekunder, så hold standby-knappen så vel i ca 10 sekunder, så la gå av standby-knappen og holde tak i hjemme-knappen i ca 20 sekunder. Når du kobler iPod Touch til datamaskinen, vil iTunes gjenkjenner den som en iPod i recovery mode. Gjenopprette den og som kan fungere.
Steg # 3: Hvis det er et problem av våt iPod Touch-skjermen ikke fungerer skikkelig, kan du prøve å tørke det og prøve å få det erstattet. Personalet på Apple ville vite at din iPod ble dynket i vann, men det er en i en million sjanse for at de ville gi deg en erstatning.
iPod Touch Screen ikke fungerer
Hvis du har nylig har oppdatert iPod Touch, kan det være visse ting som kan være å skape problemer. Noen flere ting du kan prøve hvis din iPod Touch-skjermen fungerer ikke etter oppdatering.
Steg # 1: Først av alt, slå av automatisk lysstyrken av. Dette kan redusere flimring på skjermen og noen ganger kan også fikse toppen av nederst på iPod Touch skjermen fungerer ikke problem for en lengre varighet.
Step # 2: det andre, sjekk om batteriet ikke er helt utladet. Noen ganger, synes denne typen problemer skal vises selv om batteriet er fulladet og iPod kjører av USB strøm.
Steg # 3: En annen ting du kan prøve er å sette litt press på ryggen og nederst i høyre hjørne og iPod-enheten kan bare korrigerer seg selv for tiden. Denne metoden er ikke en permanent løsning for å fikse din iPod Touch-skjermen fungerer ikke spørsmål, men likevel, kan du alltid prøve å bruke de midlertidige tiltakene til enheten erstattes av produsenten.
Apple har offisielt erkjent at problemet ikke eksisterer og at en bedrifts policy på å løse iPod Touch-skjermen problemer er en nødvendighet. IPod problemer og løsninger, som er ikke, har blitt kreditert til dårlig kvalitetskontroll og misbruk av reflekterende belegget på LCD displayet. Andre selskaper som Apple lanserer spesielt for å erstatte defekte iPod Touch-enheter. Dette forblir sanne til en oppgradert utgang er sluppet ut for å møte alle iPod Touch kunder. Så langt har selskapets programvareoppdateringer ikke blitt påvist lyd eller effektiv for den aktuelle problemet for hånden. Inkludert oppdateringer, selv iPod Touch-skjermen ikke fungerer problemer er forhøyet, og gir ingen endelig løsning for sine kunder.

No comments:

Post a Comment