Saturday 4 February 2012

Birthstones og blomster

Det var dette dilemmaet som jeg opplevde ikke en veldig lenge siden. Ser er det denne vennen som skulle feire sin bursdag i en ukes tid, og jeg hadde ingen anelse om hva jeg vil bli gifting henne. Når jeg tenkte på det, hun virkelig hadde alt som noen kan ønske seg. Som selvfølgelig gjorde vondt enda mer komplisert for meg. synes synes Jeg bød meg, men ingen hjerne bølge gjennom. Forvirret, satt jeg ut å rote gjennom markedet butikker på at lørdag morgen. Lørdag ettermiddag mens jeg vandret i gatene i byen på jakt etter den perfekte gaven, finne ingenting, og nesten på grensen til å gi deg, kom jeg over en butikk som gjorde meg stoppe i mine spor. Der i vinduet display, satt mest utsøkte samling av birthstones og blomstene. Satin og gossamer flettet, og retten hint av spot lysene kastet på dem. De var alle skimmer og skinne i delikat utskårne bokser og kronblad rundt. Og det er da jeg visste hva det bursdag jenta skulle få av meg! Birthstones og blomster!
.Hendelsen fikk meg tenke. Det er 12 måneder i året og de 12 måneder sørge for et mangfold av muligheter. Hva mener jeg med det? Det er dyrekretsen tegn på de 12 månedene, de som kretser rundt de grunnleggende egenskaper og personligheter av mennesker, og i en lettere vene, har hver måned en egen farge, birthstones og blomster. Hvorfor er disse selv der, kan jeg ikke si. Men i stedet for å fokusere på hvorfor, kan vi snakke om hva vi kan gjøre med denne informasjonen. Du kan bruke disse som gave ideer eller som et valg av smykker. Noen mennesker bruker sine birthstones og blomster så heldige sjarm. I følgende artikkel skal jeg ta deg gjennom listen over birthstones og blomster i detalj.
Birthstones og blomster etter måned
Siden vi likevel snakker om birthstones og blomster, la oss gå den ekstra mil og snakke om de enkelte fargene for hver måned også.
MonthBirthstoneFlowerColorGeneral Kjennetegn; JanuaryGarnetCarnation / SnowdropRed / PinkLoving. Hengiven. Lojale; FebruaryAmethystViolet / IrisPurple / VioletFaithful. Modest. Pure; MarchAquamarineJonquil / DaffodilYellowAffectionate. Munter. Respektfull.; AprilDiamondSweet Pea / DaisyPink / PurpleDelicate. Nysgjerrig. Utholdende, MayEmeraldLily of the valleyWhiteHumble. Happiness Bounty.; JuneMoonstoneHoneysuckle / RosePink / gul / RedLoving. Friendly. Happy.; JulyRubyTulip / Water Lily / LarkspurPinkLaughing. Åpne hearted.; AugustPeridotPoppy / GladiolusOrangeFriendly. Loving. Pure; SeptemberSapphireMorning Glory / AsterDeep BlueShrewd. Klar tenkning.; OctoberOpalMarigold / CalendulaOrangeDevoted. Fullt liv og glede.; NovemberYellow / TopazChrysanthemumDeep Blue / RedFaithful. Munter. Barmhjertige.; DecemberTurquoiseOrchid / Holly / NarcissusIndigo / GreenSuccessful. Velstående.
finnes. Det var litt av en fargerik reise gjennom alle blomsten betydninger og birthstones og farger, ikke sant? Så hva venter du på? Bli kreativ, mennesker. Bruk disse birthstones og blomster og til og med farger faktisk og komme opp med noen flotte gaver og ideer for mennesker og selv. Paint rommet ditt fargen på måneden, plante en hage full av blomster som korresponderer med måneden din, sette opp slagord that kunngjøre hva egenskaper er ifølge måneden. Det er ubegrensede muligheter hvis du tenker på det. Og i denne verden av verdslige og rutinemessige gaver bør dette sikkert legge til noen SPUNK til livet ditt. Så hva er jeg sier her? Alt i alt, utforske litt, leve litt og la din personlighet åpne seg litt! Så får vi se hvem som får deg ned!

No comments:

Post a Comment