Wednesday 1 February 2012

Bursdag Invitasjon Ordlyd for voksne

Organisere en bursdag party, spesielt for en voksen kan være en utfordring! Du kan ikke gå med de vanlige party spill, party dekorasjoner og ansetter en klovn eller nabolaget ditt baby sitter å være en fe. Det må være annerledes. Og siden alt om partiet er forskjellig, skal invitasjonene være for. Så her er noen gode bursdag invitasjon ordlyden for voksne som du kan bruke på invitasjoner!
Hvordan skrive en Bursdag Invitasjon
Så, du har sørget for at store overraskelse fest og forlot invitasjonskort for slutten. Ikke fortvil! Det er det jeg er her for. Men før du gir deg noen prøver av bursdag invitasjon ordlyden, la oss se hvordan du skal skrive inviterer! ; Vær original! Ikke gå i for den klisjéfylte linjer som du hører så ofte. , Ta med en personlig tanke i invitasjonen. ; Bruk godt skrivepapir. Ikke vær gjerrig. Bruk fine fancy papir. , Gi det en kreativ vri ved å bruke noen unike design eller mønster. ; Stedet for å skrive ut inviterer skrive, dem for hånd! Det vil gi dem et personlig preg. ; Hold det kort og konsis. Ikke gå på og om det i invitere seg selv. Du ønsker dem til å delta på festen, ikke sant? ; Sørg for å tydelig angi temaet for festen, hvis noen. ; Bursdag Invitasjon Ordlyd Ideer for voksne
Her er noen gode ideer til bursdag invitasjon wordings. Velg og vrak eller ta noen tips fra dem. Ditt valg! La oss begynne med en 20. bursdag invitasjon ordlyden prøven.
Hei!
Jane's slår 20 den 1. september. Og jeg kaster henne en fest. Det ville være flott å se dere der også. Jeg er sikker på at hun vil elske den!
Det vil være på min plass, det er (adresse) 1. september, fra 19:00 og utover. Så se deg der! Oh! Jeg hadde nesten glemt, hun har ingen anelse om dette partiet, så jeg hadde virkelig satt pris hvis ingen av dere nevnte det foran henne! Takk! Yayee!
PS: Partiet Temaet er Vampires. Så jeg forventer at alle skal være på sitt beste atferd. Bortsett fra blodet suge delen, selvfølgelig * kyss * * kyss *.
Love,; Serena!
Nå, la oss se en 30-årsdag party invitasjon ordlyden eksempel.
Hei alle,
Det er min glede å invitere alle dere herlige mennesker til 30-årsdag feiring av min kone, Susanna! Jeg møtte Susanna da vi var bare 15. Og jeg kan ikke tro at det er blitt 15 år! Hun er fortsatt uvirkelig vakre for meg.
Vi vil holde et lite middagsselskap for familie og venner på vår bolig den 25. august fra 06:30 og utover, og ville være veldig glad for å ha deg og din familie med oss ​​på denne lykkelige anledningen. Vår adresse er på vedlagte seddel. Se deg snart.
Daniel.
Gitt nedenfor er et utvalg av 40-årsdag invitasjon wordings.
Kjære venner,
Min mor, Sylvia, slår de fire store oh! (My gosh) den 7. september. Hun tror ikke det er en big deal, men jeg gjør! Så jeg har planlagt henne en overraskelse birthday party på kvelden, og jeg forventer at dere alle til å være der klokken 19:00 skarpe.
Må komme og gjøre henne dagen litt mer spesiell enn hun mener det bør være!
Dorothy.
Og nå for det halve århundre, ja den 50. birthday party invitasjon wordings!
En maske av gull skjuler alle misdannelser. ~ Thomas Dekker
Sannere ord ble aldri sagt. Og Timothy Donald (aka Timmy Boy) er levende bevis på. Han har holdt sin familie sammen gjennom alt som var skadelig. Han har holdt sine venner nær hans hjerte. Alt dette mens, aldri klager noen problemer at han kunne ha stått overfor.
Det er å hedre denne mannen, på hans 50-årsdag, noe som faller den 12. september, at vi, er Sean og Ray holde en liten fest for ham. Vi håper å se deg på (adresse) ved 18:30.
Lotsa Love!
Vel, det var alt jeg kunne hjelpe deg med på bursdagen invitasjon ordlyden for voksne. Jeg er sikker på at du kan komme opp med noen gode dere selv også. Inntil da, kan du alltid bruke disse som pekere!

No comments:

Post a Comment