Tuesday 14 February 2012

Vampire Bøker for Kids

Vampyrer i skolen. Vampyrer i college. Vampyrer i skapet. Vampyrer på kino. Alt jeg kan høre, overalt rundt meg, uansett hvor jeg går er, OMG! Edward Cullen er en slik babe! eller Takk Gud Sookie endte opp med Eric! Hvis du tror du mistet, så bør du ha sett utseendet på ansiktet mitt, da min lille fetter kom bort til meg og annonserte, svært matter-of-factly, at hun skulle gifte seg med en vampyr. Ikke bare fordi de ikke alder, men også fordi, tenker hun, de er de mest spennende skapninger å ha vandret på jorden. Og at de er en veldig godt misforstått arter. Jeg tenkte for meg selv, ikke vampyrer feed på menneskelig blod?? Unødvendig å si, var jeg overrasket! Men det jeg kunne ikke begripe er der fikk hun den tanken? Jeg bare gikk inn på rommet hennes og ble overrasket å se at hennes hele boken sokkel ble fylt med vampyr bøker for barn! Jeg mener jeg har hørt om vampyrer være den nye mani blant barn, men antall bøker var utrolig! Så jeg bestemte meg for å søke rundt etter litt mer vampyr bøker for tweens og andre barn i samme aldersgruppe. Les videre å vite hva jeg oppdaget.
God Vampire Bøker for Kids
Nå, de fleste av dere kjent med hele vampyr fenomenet sikkert allerede vet at, som skapninger, bøkene også kommer i pakker (dårlig forsøk på en spøk, jeg vet). Så jeg har laget en liste over vampyr romanen serien at barn leser, og en egen liste over andre vampyr bøker. Først vil jeg gi deg en liste over populære vampyr historier for barn.
Twilight, Stephenie Meyer, Twilight er en serie på fire romaner som kretser rundt livet til Bella Swan og vampyren Edward Cullen, som er, får dette, 104 år gammel! Phew! Serien er skrevet som et første person redegjørelse for Bella. Prøvelsene som hun møter når hun flytter til en ny by for å bo med faren sin. Hennes skolehverdagen og hvordan hun blir forelsket i en gutt (ahem!) som er en vampyr. Serien utvikler seg med mye drama, action og, selvfølgelig, romantikk mellom de to, og hvordan de ender opp med å gifte seg og til og med ha en baby! Bøkene i denne serien er,, Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn, Southern Vampyrer Mysteries, Charlaine Harris; Denne serien handler om en jente, Sookie Stackhouse, som har evnen til å lese sinn. Denne telepatiske evner kan være rart for oss, men ikke for henne, fordi hun alltid er i selskap med vampyrer og feer! Vampyrer er de eneste mennene Sookie synes å bli tiltrukket av, og hun slår seg ned med Eric Nordamennene som er en vampyr sheriff av territoriet hun lever i. Action, romantikk, drama, svik, grådighet, vold, har denne serien alt. Den komplette listen over Sookie Stackhouse romaner i orden, er gitt nedenfor. ; Dead Until Dark, Living Dead i Dallas, Club Dead, Dead to the World, Dead som en Doornail, Definitivt Dead, All Together Dead, Dead verre, Dead and Gone, Touch of Dead, House of Night, Kristen og PC Cast; Dette er en annen vampyr serie som barna er gal! Det handler om en ung jente Zoey Redbird, og hennes opphold og livet som en Enthusiast Vampyre på House of Night, som er hennes boarding skole. Det dreier seg om livet hennes og gir også et annet innblikk i en verden av vampyrer. Denne serien har også blitt akkreditert en bestselger i New York så lenge som 63 uker! Bøkene i denne serien er,, Marked, Forrådt, Chosen, Untamed, Hunted, Fristet, Burned, Awakened; Andre Vampire Books for Kids
Gitt nedenfor er en liste over andre beste vampyr bøker eller serier som barn leser eller vil definitivt like å lese. , Blood Ninja, Nick Lake, Uninvited, Amanda Marrone, Vampire High, Douglas Rees; A Practical Guide to Vampires, Lisa Trutkoff Trumbauer; Verdens beste True Ghost Stories, CB Colby; Lost Souls av Poppy Z. Brite, suger å være meg, Kimberley Pauley, Blue Bloods, Melanie de la Cruz, Blue Bloods, Masquerade, Revelations, The Van Alen Legacy, Villedet Angel, Wolf-pakten; Vampire Academy, Richelle Mead; Vampire Academy, Frostbite, Shadow Kiss, Blood Promise, Spirit Bound; Siste Sacrifice: Dette var bare noen av vampyr bøker for barn som er flom bokhandlere. Bare slipp inn en av bokhandlere i nabolaget ditt, og du vil definitivt komme over så mange flere!

No comments:

Post a Comment