Wednesday 1 February 2012

Funny kallenavn for Guys

"Ole Brumm", Lamsie Pambsie ',' Cutie Wutie ',' Snuggles '... tenker dette er navnene på noen tegneseriefigurer? (Noen skulle ønske det var). Nei. Dette er de kallenavnene hvor jentene kaller sin fyr venner. Kallenavn gjør at en føler mer nærmere den andre personen. Men kallenavn som dette? Gutter som er innkalt som «Ole Brumm» eller «Mr. foo foo 'i offentlige, har jeg ingenting å si. Det er en lurer på hvordan jenter kan faktisk komme opp med slike morsomme kallenavn for gutter. Jeg har hatt venner som pleide å kalle sine kjærester ved ulike morsomme navn og utseendet på gutta ansikter da de ble kalt sånn på offentlige steder eller foran deres venner eller familie ... var hysterisk morsomt å si det mildt! Her er en liste over noen av de søte morsomme kallenavn for gutter som jenter bruker.
Liste Funny kallenavn for Gutter You Like; Listen av en jente knuser, fornekter seg ikke. Enten det er søt å se fyren i klassen eller den neste nabo, eller den søte fyren på arbeidsplassen din, eller den fyren som de bare så på supermarkedet, jentene gå ga-ga over dem, selv om det kan vare i noen få dager. De har denne trangen til å diskutere om dem med andre venninner. Og du vet hva som er det første vi jenter gjør? Gi dem kallenavn eller i andre ord, kodenavn slik at vi kan diskutere om dem selv når fyren står akkurat der! På hvilket grunnlag gjør vi gi dem kallenavn? På grunnlag av hva som er virkelig bra om dem, deres beste egenskap. Som om fyren har en god fysikk, kaller vi dem "hunk", hvis han er virkelig søt, så 'cutie pie "og så videre. Stol på meg, gjør vi det. Dessuten, hvis vi jenter liker en fyr, og i vi er i et forhold til dem, gir vi dem kallenavn, og ikke noen alvorlige, men morsomme de, en som vil gjøre oss smile når vi tenker om dem. Det gjør du føler deg mer nærmere den fyren. Så her er en liste med noen morsomme og søte kallenavn for kjærester som jeg har hørt jenter bruker. ; Chunkie wunkie, Pumpkin pie, Ole Brumm, Jaanu (Darling på hindi), Shnookums, Baby kake, Smoochy, Sugar plommer, Lamsie pamsie, Chocoboy (jenter elsker sjokolade), Lover gutt, Mr. Bones, Mr. Foo foo; Honey gjeng, Chico, drømmeren, Raja (som er konge i Hindi), Hottie, Sugar lepper, Stud muffin, mannen i mitt liv (det betyr at fyren betyr mye for oss jenter), Lamb, Mitt idol, Angel ansiktet; Little soldat, My alt (vi seriøst betyr at fyren er vårt alt), One og bare; Tarzan, Lover gutt, Cutie wootie, Kitty (Gutter, her jeg synes synd på deg), Snuggles, Tiger, Tiger tærne, Boo boo; Big Daddy ; Hunk (som betyr at vi liker deg for mye), Huggy Bear, Monkey boller, peanøttsmør, Oh God! Hold på en annen mens jeg prøver å slutte å le! Jeg faktisk imponert over at vi jenter kan komme opp med kallenavn som dette for dere. Vel, her er noen flere morsomme kallenavn for gutter som er bare venner. Vi er nær dem, men ikke så nært at vi vil gi dem kallenavn, men hvorfor gi slipp på muligheten? Nedenfor er en liste over morsomme kallenavn for fyr venner.
Liste over Morsom kallenavn for Guy venner, Yoda, Tooty fruktig, stinker, Rockstar, Hero, Bumblebee, Cheese buksene, Jumbo, Varm sjokolade; Doll ansikt (jeg vet det er morsomt), Dawg, Dumpling, Tubby, Casanova, Sonu (sweety pie i Hindi), Little darling, Babe, Buttercup, Button, Cherubic, Picklehead, Egghead, Momo, Dimples, Champ, Bon bon; Å kjære! Ikke rart går gutta rødt i ørene når jenter dem kalle disse kallenavnene. Håper disse morsomt kallenavn for gutter vil hjelpe deg å velge et navn som du kan ringe fyren. Husk folkens, jo mer vi liker fyren, de morsommere navnene vi gir dem. Så du bør være glad for det. Morsom, søt og kjærlig kallenavn, gjør gutta mer spesiell for jentene. Jentene, vet jeg at vi vil alle vite om fyren du er forelsket i, eller den fyren som du liker, men la oss være rettferdig for dem og la oss kalle ikke dem av deres kallenavn i offentlig og flau de foran sin venner. Hvis du spør meg hva jeg vil kalle fyren som jeg virkelig liker, vel, har ikke tenkt på ennå. Mange morsomme navn kommer inn i hodet mitt akkurat nå. Hvordan vil det Choco 'lyd? Gi meg beskjed.

No comments:

Post a Comment