Wednesday 8 February 2012

Portable Radio Anmeldelser

Bærbare radioer går tilbake til tidlig 1800-tallet, hvor gamle klassikere ville stadig produksjon i og ut av gamle kafeer, barber boder, salonger, eller falleferdig garasje skur. Når jeg tenker på gamle bærbare radioer, tar tankene mine meg tilbake til Cuba Gooding Jr i Men of Honor. Hans gamle far radio gjemt under armen, drar ut for å oppfylle en drøm som US Navy dykker. Bærbare radioer kan ha vært en ting fra fortiden, men de har funnet sin plass her, bare mer moderne og høyt utviklet. Følgende er noen portable radio vurderinger som kan få deg skeptisk, eller bosette tvil - forhåpentligvis kan dra hjem med en ny radio klar til å bli hektet opp.
Portable FM radio Anmeldelser
Gitt nedenfor er portable radio Vurderinger av hva som står i og varme i markedet scene musikk enheter. Amazon er selger disse radioer for forskjellige prisklasser. Sammenlign og foreta en vurdering av hva som fungerer best når det gjelder priser og kvalitet.
Altec Mix Lansing iMT800; Denne bærbare radioen kommer med god lyd, har FM-radio, to axillaris innganger på toppen av enheten, drevet av 8 D batterier, kommer med en spilleautomat som bærer den eksterne og kan klipses på et belte. Ulempen er at det er litt bratt på prisklasse ($ 223 - $ 299), men det er verdt hver krone. Den kan også brukes som iPod høyttalere.
Pure fremkalle Flow; Har en Wi-Fi aktivert oppsett med gratis Internett-radio-sendinger, blant annet podcasting funksjoner og lokale nettverk streaming. Den har FM-radio, med god lydkvalitet. Den har en touch-grensesnitt, med batterier som koster litt ekstra på nedsiden. Det følger med en fjernkontroll og utelukker noen populære musikk-tjenester som Slacker, Rhapsody og andre. Høyttaler innstillingene mono og radioen tar seg ikke opp på AM sendinger. Pluss-siden er at Wi-Fi-radioen gir en sterk dekning plattform inkludert full lyd. Musikk streaming alternativer er tydeligvis avleggs.
Boston Acoustics Duo-i Plus; Den leveres med både AM / FM-radio aktivert, med dobbel alarm klokke systemer og iPod / iPhone avspilling evner. Den støtter også videoer fra iPod, med to ekstra porter som er enkle å bruke. Touch sensitive snooze er ganske imponerende. Det er litt stort til å holdes på en rotete nattbordet, så du må gjøre plass bare for radio. AM / FM-og iPod klokkeradio kommer med masse tilpasses og tilkoblingsmuligheter for brukere.
Portable Satellite Radio Anmeldelser
Satellitt-radioer er fint en måte å få musikk strømmer inn, noen ganger med mulighet for ingen reklame, som pleier å være irriterende og plagsom. Sjekk ut de tre beste bærbare satellitt-radioer i markedet, og får en som gele med smak.
XM Radio Satellite Service, The signalstyrke og lydkvaliteten er fantastisk, med live konserter kjennetegnet og eksklusive dekning av baseball og NHL sportsbegivenheter. Det kommer for $ 13/month. Det har også PGA golf og Indy Racing League som kjennetegnet kanaler, nyheter, politikk, radio talk show og mye mer. Det er en ideell måte å ha radio-streaming som er konstant og ikke trenger en å logge seg på nettet for musikk, men kan plasseres hvor som helst, på en bekvemmelighet.
Sirius Radio Satellite Service; Du kan bla gjennom en katalog av kanaler som er dedikert til spesifikke kunstnere. Også funksjoner kanaler med NFL fotballkamper. For abonnenter som benytter denne tjenesten på nettet, er lydkvaliteten høyt. Ulempen er at et ekstra betaling gjøres å benytte seg av den beste kvaliteten i lyden. Dette satellitt-radio er priset til $ 13/month. Howard stern har raud og at han er kjennetegnet på med andre talkshow verter som Oprah, sammen med værmeldinger og politiske nyheter. Det er en tjeneste som er gjeldende og enkel å bruke, med musikk tilgjengelig hele døgnet, hver dag via satellitt streaming.
Delphi XpressRC Satellite Radio - XM Mottaker for Home / Car, Dette har en times buffer for pause / replay, inkludert delt skjerm og full farge. Den inneholder massevis av funksjoner selv om det ikke har en trådløs sender og har en power knapp som bare er altfor lite. Amazon selger den for en pris på $ 119. Eksperter og brukere finner dette en apt valg av radio satelitt, spesielt med mulighet for pause og spille på nytt og det sparer opp til en time med programmering. De to alternativene, "TuneSelect" og "GameSelect" er også svært anerkjente, med TuneSelect varsler brukerne av favorittmusikken spilles på radio, og GameSelect for sportsarrangement varsler.
Satellitt-radio er en ting i fremtiden, med folk tuning på musikk som strømmer direkte fra verdensomspennende radiostasjoner at hvem som helst, kan hvor som helst glede etter at satellitt-radio installasjonen er fullført. Jeg håper disse bærbare radio vurderinger vil hjelpe deg å velge hva portable radio / / satelitt radio tjeneste å benytte seg av. Gjør din forskning på beste kjøper der ute med hensyn til disse bærbare radioer og foreta en smart kjøp.