Saturday 28 January 2012

Slik sier du Jeg elsker deg på spansk

Kjærlighet er i lufta. Og du vil at luft å bli fylt med essens av romantikk og intimitet. Du prøver og komme opp med noen romantisk date ideer til å overraske livs kjærlighet. Du kan gjøre denne kvelden enda mer spesiell ved å hviske de tre gylne ord, «Jeg elsker deg" med din kjærlighet i armene dine. Hva om du prøver og legge en twist når du sier jeg elsker deg? Vel, kan du gjøre denne romantisk kveld enda mer fristende ved å si jeg elsker deg på spansk. Spesielt, når partneren er spansk. Overvinne kulturelle skillet ved å si jeg elsker deg på spansk. Så, hvordan du sier jeg elsker deg på spansk? Les på neste avsnitt og lær Hvordan si jeg elsker deg på spansk på bare 5 minutter.
Hvordan sier du Jeg elsker deg på spansk
"Te AMO" er hvordan du sier jeg elsker deg på spansk. Du må uttale ordene som 'Tay Ahm-oh'. Her står Te for 'du "og AMO betyr" Jeg elsker ". Dette begrepet er lite brukt generelt og mest brukt for elskere eller ekte kjærlighet. "Te Amo" står for romantisk kjærlighet. Du må si 'Te AMO' kun når du er sterkt forpliktet til personen du sier disse ordene til. Ikke bruk dette begrepet lett.
"Te quiero" er enda en måte å si at jeg elsker deg på spansk. Denne betegnelsen brukes til å si at jeg elsker deg til en elsker, venn, familie, etc. Te quiero brukes også til å representere ulike nivåer av kjærlighet. "Quiero" betyr elsker på spansk. Det betyr som regel "Jeg liker deg" i engelsk, men har mer dybde i spansk.
Du kan bruke mer romantisk fraser å si 'Jeg elsker deg in Spanish'. Du kan si "Te Deseo" som betyr "Jeg vil ha deg". Du kan si "estoy enamorado 'som betyr' jeg er forelsket 'hvis du er en mann. I tilfelle av kvinner, kan de bare si "estoy enamorada '. Du kan også prøve å si «Te adoro" som betyr "Jeg elsker deg" eller "estoy loco por usted 'som betyr' jeg er gal for deg '. De hodestups i kjærlighet kan kan prøve si, 'Te quiero con locura' (jeg elsker deg madly).
Hvordan sier du Jeg elsker deg Baby på spansk
Hvordan sier du "jeg elsker deg baby 'i spansk er like enkelt som å si det på engelsk. Alt du må gjøre er å huske følgende ord, "Te quiero bebe '. Der har du allerede blitt en mester i å si jeg elsker deg baby i spansk.
Hvordan jeg elsker deg Say også på spansk
Så har du en spansk kjæreste som holder å si "Te quiero" til deg i spansk. Overraske dem ved å si jeg elsker deg også på spansk. Tenker hvordan du sier jeg elsker deg også på spansk? Bare si, «Te quiero tambien 'og overraske partneren din med språket kommando.
Hvordan Si Jeg elsker deg på flere språk
Hvis dette ikke nok, kan du lære å si Jeg elsker deg på forskjellige språk. Bortsett fra hvordan å si jeg elsker deg in Spanish det er mange flere språk du kan bruke til uttrykke dine følelser. Du kan overraske kjæresten din ved å komme opp med innovative måter å si Jeg elsker deg hver gang du møter eller hilse på dem. Bare gå gjennom setningene nedenfor som hjelper deg å lære å si at jeg elsker deg på forskjellige språk.
Q. How to say Jeg elsker deg på italiensk?; Ans: Ti AMO; Uttale: Tee ah mo
Q. Hvordan sier du Jeg elsker deg på fransk?
Ans: Je t'aime; Uttale: Zhuh tem
Q. How si Jeg elsker deg i Japanese?
Ans: Suku Desu; Uttale: Ski Des
Spørsmål: Hvordan si Jeg elsker deg på tysk?
Ans: Ich liebe Dich; Uttale: Ish leeba parabolen
Q. Hvordan si Jeg elsker deg in Portuguese?
Ans: Eu Te Amo; Uttale: U tee ah mo
Spørsmål: Hvordan si Jeg elsker deg på russisk?
Ans: ya tebya lyublyu; Uttale: Ya loobloo tebya
Dette var litt informasjon som vil hjelpe deg å lære hvordan sier du jeg elsker deg på spansk. Du kan prøve kreative måter si at jeg elsker på forskjellige språk. You kan omfatte havet av følelser på bare noen få ord hvis du sier det ærlig og oppriktig. Jeg håper denne artikkelen har gitt deg nok av romantiske måter si jeg elsker deg og feie din elsker av føttene.

No comments:

Post a Comment