Tuesday 31 January 2012

Kristne sanger for Kids

No var dei bringe enda spedbarn ham så han kunne ta på dem. Og da disiplene så det, truet de dem. Men Jesus kalte dem på ham, sa: La de små barna komme til meg, og hindre dem ikke, for til slike hører Guds rike. Sannelig, jeg sier dere: Den som ikke tar imot Guds rike som et barn, skal ikke skrive det inn.; (Lukas 18:15-17 ESV)
Å studere i en katolsk skole, vi alltid pleide å synge noen fantastiske og vakre kristne sanger for barn under bønn. Disse sangene hadde meningsfulle tekster og alle roste nåde og gavmildhet av Herren. Christian sanger for barn er ikke bare oppløftende, men barna liker å synge dei også. Det er mange forskjellige kristne sanger for barn, som du kan lære barna dine. Du kan også fortelle barna nydelige historier fra Bibelen som de kan sette pris på for resten av livet. Velge topp 10 kristne sanger for barn er ikke lett, så her vi vil gi deg en uttømmende liste med Christian sanger for barn å synge.
Christian Sanger for Kids å synge
Her er et utvalg av noen av de beste kristne sanger for barn som lærer om Jesus Kristus. ; God Made fjellene Gjev deg smilende og det vet du, Jesus og Barna, My Treasure er min Gud; Away In A Manger, Joy til World; Vi Three Kings; Hark! Herald Angels Sing, ingen kan live på en øy, kom med oss ​​Maria; O Little Town of Bethlehem, Silent Night, Holy Night, The First Noel, O Come. Alle Ye Trofaste; Det Came Upon en Midnight Clear; Come Fyll My Heart; At Home Med Jesus; Gud Bless Barna; Jesus ble Born i My Heart; Walking med Herren; Mercy og Grace; Lord Forever i Din Presence; Beautiful Lord ; Love Ham i Morning; Oh Takk Herre; Rise og Shine; This Little Light of Gruve; Three Brave Boys; Amazing Grace; Han fører mig; Jesus Loves Little Children; Softly og Tenderly Jesus er Calling; Til Gud være herlighet, jeg kan bare forestille meg, hellig er Herren, I Will Rise, I Kristus Alone, han er Got the Whole World i hans hender; Angels Watching Over Me, hele natten: Se et lite barn, Far, vi takker Deg; gud Klokker Over Us; Hands er Made For Working; Hans Sheep er jeg, jeg er i Herrens Army; Little av Little; Let Latter Be Your Song; Lord, Teach en Little Child Be; mandagens Child; Noah's Ark; Shining dag for Jesus, Song of the Stars; Det er solskinn i min sjel dag; Verden ser veldig vakker; This Little Light of Mine; Tre Jolly Rorbuer, Christian Songs for Children
Her er noen flere kristne sanger for barna, at de ville elske å synge. ; Vi Will Følg Ham; Come Meet Me; Child Guds; Guide My Feet; I'm On Way My; God Made All Living Things; Vann i Water; The World er Hva vi Make Det; Det's A Venner For Little Children ; Den gyldne regel; Ti lite engler, brød fra himmelen; Far Abraham, fire hundre år, mer og sterkere; Vi har Egypt Venstre, Day's of Creation, Fruit of the Spirit, Jakobs sønner, Open The Eyes Of My Heart; Vi Har Come å glorifisere; Trading My Sorrows; The Path Of The Righteous; Flere Precious Than Silver; Let Your Ånd Rise Innenfor Me; Du Are My King; Som High Som Himlene; God Of Wonders; Change My Heart O Gud; Velsignet Be The Name Of The Lord, jeg har besluttet å følge Jesus, jeg ble gjort for å prise Deg, Jeg kan bare forestille; Audience Of One, Shining Little Candles; All Creatures Of Vår Gud og King, All Hail The Power Of Jesus Name; Kjære Lord og far til menneskeheten; Kom Du allmektige kongen; For The Beauty Of The Earth, Stolt av å være god! , Michael, Row Boat Ashore; Little Raindrops, akkurat når jeg trenger ham mest, hvordan kan jeg holde fra Singing? ; Du er verdig av lovord min, Guds sønn, Joyful Joyful Vi tilber deg, Hark Ten Thousand Harps Og Voices Liker; A River Glorious; Frelseren Like A Shepherd Lead Us; Vi samles; Sweet bønnestund, Guds omsorg; Down Ved Riverside; Oh, Herre! Care for My Brother, klappe i hendene, holde tungen fra det onde, han har gjort meg Glad, Det var noen kristne sanger for barn. Alle disse sangene har utrolige kristen musikk tekster og noen av dem selv fortelle en historie fra Bibelen. Disse sangene er sikker på å undervise barna om medfølelse, barmhjertighet, godhet, kjærlighet og vennlighet fra Herren.

No comments:

Post a Comment