Monday 31 October 2011

Slik fjerner du en Hickey

Det begynte ganske uskyldig. Virkelig, det gjorde det. Den morgenen når solen filtrert inn gjennom åpningen i teppet, vekket det meg opp. Skjeling, jeg prøvde å rikke fra fosterets posisjon jeg hadde antatt, men hans arm ble trykke ned i nakken min. Muskuløs arm til side, klarte jeg å få opp fra sengen uten å vekke ham. Så mens jeg gikk over til å stenge teppet stramt, hørte jeg ham sukk bak meg. Amused, 'coz sukker han aldri, jeg snudde for å se om jeg hadde vekket ham. Men det han var, bare sprawled på sin side, med laken opp til midjen og munnen (tro det eller ikke) gjort opp i en trutmunn. Inn i en geip ...Jeg gikk over for å se nærmere, så forsiktig rørte hans lepper med fingertuppene mine og to sorte øyne flagret åpne. Kløp og sjelfull. Det er det de så ut for meg. Men det gjorde ikke så starter før senere da han kom ut av badet. Håndkle tilfeldig trekkes over midjen og vanndråper overalt. Og ham om sitt internt beleven måte bare plukke opp penselen og børsting hans hår, coaxing det skal oppføre seg. Men vanndråpene fortsatt glinset og jeg kunne ikke ikke gjøre noe med dem. Så jeg trakk nær kysse dem bort fra bunnen av nakken, og han sukket ... igjen. Og så frekke grin gjorde en inngang. Så ja, jeg visste ikke egentlig for, men et stort rødt Hickey dukket opp på siden av halsen hans. Hvorfor måtte han å erte! Elektrifisere atmosfære med alt som potensielle ble plutselig stoppes når han husket at han hadde et møte med sjefen. Vi skyndte oss til speilet og der for hele verden å se var en veldig rød, virkelig store, og er ganske åpenbare Hickey setter spor. Han så over med et øyenbryn hevet og vridd lepper krevende vite hvorfor jeg ut til sabotere sin karriere og foreta en leende lager av ham, og I.. Godt, ertet han! Hva annet gjorde han forventer at jeg skal gjøre! Som jeg sa, begynte det ganske uskyldig.
Så ikke bekymre deg, fikk han til møtet ok og han var ikke lo eller sniggered på heller. Jeg klarte å fjerne Hickey for ham med mine Hickey fjerning teknikker. Det var egentlig ingen grunn for ham til panikk. Men så er han utsatt for overreagerer til tider.
Det til side, har du vært der, har du? Klarte å få deg inn ett Hickey situasjon og dunno hvor å fjerne en Hickey rask? Awesome. Ok, feil valg av ord. Min unnskyldninger. Jeg får det ... det er en redd for å gropen av magen følelser når du ikke egentlig ønsker at Hickey å være der og likevel er det det er, stirrer og ertende på deg. Gjør at du tviler på LH-stigningen følelser og lurer på hvorfor det var det lagt faktor til kyssing. Nå som ikke måtte skje, og det egentlig ikke må. Hvorfor det? 'Coz det finnes måter og Hickey fjerning triks som kan hjelpe på hvordan du fjerner en Hickey! Skal jeg ta deg gjennom dem? Så stopp panikk og les!
Hickey fjerning Tips
Les og huske måter om hvordan bli kvitt en Hickey! Hvem vet om det neste gang du er i en lignende situasjon, har du tid til å lese gjennom denne artikkelen! Ja jeg har en skjev humor. Så bevegelige på viktigere punkter på hvor å fjerne en Hickey - vi presenter noen løsninger:; Først av all, roe ned og puste. ; Nå kjører til kjøleskapet og få litt isbiter. Tie dem opp inn en klut og trykk den på Hickey for en god 20 minutter. Det vil ta ned hevelsen helt fort. Hevelse? Hvordan fikk det der, spør du? 'Coz du vet at en Hickey, uansett hvor romantisk en intensjon som det er gitt, vil fortsatt være et sår som kommer på grunn av sprengte blodkar (måte å bummer ting ut av romantikk, ikke sant?) ; Fortsatt redd? OK. Kjør til vaskerom og få ut en tannbørste. Nå bruker bust og forsiktig sirkel rundt Hickey å massere den. Dette vil bidra til unclot blodet som har clotted og øke blodsirkulasjonen. Blodet flyter, merket viker. Enkelt. ; Du vet hva annet du kunne gjøre? Sett en skje i fryseren i et par minutter og trykk deretter på baksiden av det på Hickey. Hard Skyv det over en par ganger. Dette gjør utslaget også, som en pakkisen ville. Mer Bruk en lag av tannkrem på Hickey. Vent til prikking å stoppe før du tørker den ut med et varmt vaskeklut. Dette vil ta ca en dag eller to for å trene selv. ; Du kan også bruke en vitamin K krem ​​eller andre urte krem ​​som skal bidra redusere hevelsen ... og smerte. ; Husk kulden komprimere? Du kan gjøre ett hot komprimere også! Hickeys er ikke masete sånn. Bare dyppe en klut i varmt vann og trykk den forsiktig ned på Hickey. , Pain ikke et problem? Deretter prøver denne. Strekk huden på de to sidene av Hickey så mye du kan. Så ta en mynt og rull sidene av det over Hickey. Hard Virkelig virkelig hardt. Dette vil bidra til å ta bort røde øyne, og ende opp som ser mer ut som en skrape. Det er hva du sikter for uansett. ; Virker som for mye arbeid? Så glem alt dette og prøve dabbing some concealer på Hickey. Det fungerer. Selvfølgelig er det en annen sak om han vil la deg gjøre det. Eller du kan bare dekke det opp med et skjerf, lyddemper eller bære en skilpadde eller polo nakken og vente det ut. Hickeys vil visne bort fullstendig i en uke eller så. Det finnes alltid løsninger, du trenger bare vite hvor du skal lete. Så hvor å fjerne en Hickey? Nå vet du.

No comments:

Post a Comment