Sunday 20 November 2011

Sjokolade Diamond Rings

Jane: E!! Gjett hva!?? Kjæresten min er den beste! Han ba meg om å gifte seg med ham i går kveld!, Erica: Whoa baby! Det er kjempebra! Så når får jeg se rock? , Jane: Jeg sa at han er den beste ikke jeg! Han ba meg å plukke ut noen ringen jeg liker på en forlovelsesring! Hvordan kult er det?!; Erica: Ooooh! Det er utrolig! Så har du plukket en ut ennå? ; Jane: Duh! Hvorfor tror du jeg snakker til deg? Kom hjelpe meg bestemme, ikke vil du?; Erica: Selvfølgelig! Jeg tror jeg allerede kjenner den perfekte!; Jane: Really? Hvilken? Hvor?; Erica: Hva med en ring besatt med sjokolade diamanter? ; Jane: Sjokolade diamanter?? ; Erica Ja, litt, la meg fortelle deg alt om dem .....
Smykker butikker er glitrende med sjokolade diamantringer i disse dager. Og det er så mange stiler og design som du kan velge fra. Du vil elske alt du får vite om nydelig sjokolade diamond smykker!
Sjokolade Diamonds, Først av alt, la meg fortelle deg litt noe om sjokolade diamanter, slik at du vet nøyaktig hva du må se etter når du går videre til å kjøpe den. ; Chocolate diamanter er noe annet enn diamanter som er brune i fargen. , The diamanter få sine brun farge på grunn av konsentrasjonen av nitrogen atomer mellom karbon lattices av diamanten, som skjer på grunn av trykket fra jorden. ; Disse diamanter finnes hovedsakelig i australske gruver. ; LeVian Corp var det første selskapet til å merke disse brune fargede edelstener som "Chocolate Diamonds '. ; Helt siden, har de blitt en elegant stein til bruk i smykker. ; Sjokolade Diamond Engagement Rings, Nå, for scoop på sjokolade diamond engasjement ringer. ; Rock Det: Ah! Det klassiske! Få en ring som har én enorm sjokolade diamant satt i gult eller hvitt gull. Ingenting gjør at du føler mer engasjert enn en stor stein glitrende på fingeren! ; Flower Power: Forbedre kvinnelighet med herlig blomst formet ring. Det er så mange floral design som du kan velge fra. Oppbevar den brune steinen i midten av blomsten, og omslutter den med ørsmå hvite diamanter, så kronblad. ; Eternal Love: Få deg et band av sjokolade diamanter. En sirkel symboliserer evigheten. Hvilken bedre måte å uttrykke din stadig voksende kjærlighet til ham? ; Get Set Go: Få en sjokolade diamantring!. Og fullføre det med et sett av matchende diamant øredobber og et kjede til å gå med den. Du kan velge å bære det hele bare ved spesielle anledninger. Alternative de andre delene av settet som per deres ønsker. ; Delikate Darling: Go for en intrikat og delikat design. Det vil fremheve din skjønnhet. Sett den i en sterk base av gull for å hindre ringen fra å få misdannede. , Star-Struck: være forskjellig! Få en stjerne formet sjokolade diamantring. Dedisere sitt navn på innsiden, og fortelle ham at han er stjernen din! ; Awesome twosome: Hva med dette! Få en sjokolade diamant ring som har to mellomstore steiner ligger i en base av platina. En for deg og en for ham! ; Initialiser: Få din og kjæresten din / forlovede 's initialer flettet sammen som et mønster for sjokolade diamantring. Du husker ham hver gang du ser den. ; Jane: OMG! Jeg kan ikke vente å få hendene mine på en av disse fantastiske sjokolade diamant ringer! Hva med deg?; Erica: Jeg vet ikke. Hvis jeg ikke få en som forlovelsesring, jeg er definitivt bli en av de som sjokolade diamant bryllup ringer! Det beste er, disse sjokolade diamantringer for kvinner kan brukes selv tilfeldig! Så jeg tenker jeg skal bli sammen med deg, og få en for meg selv en gang! ; Jane: Ooh! Det høres flott ut! Takk en ton E! La oss gå!

No comments:

Post a Comment