Tuesday 15 November 2011

Spiral rettigheter for Medium Hair

Den andre dag, da jeg gikk gjennom parken, fikk jeg en åpenbaring! Jeg kom ansikt til ansikt med den velkjente grønnere gresset på den andre siden. Jeg ble født med naturlig (latterlig) rett hår! Så, jeg har alltid drømt at min rett hår ville ha en blank glans til det. Jeg forestilte selv bla håret mitt over skulderen min og andre jenter støping misunnelig ser på meg som solens stråler spretter av meg rett frisyre! Ikke bare gjorde alt ovenfor ALDRI skje, endte jeg opp med å knytte håret mitt i en svært kjedelig hestehale for enhver anledning. Akkurat som jeg var vurderer lei staten manen min, sa åpenbaring skjedde! Jeg så en kvinne, med de mest fantastiske perms jeg noensinne hadde sett, forbi! Det var da jeg innså, at kanskje, kanskje til og med Gud var lei av mitt kjedelige hestehalen og han ga meg et tegn. Et skilt å transformere min ser med spiral rettigheter for medium hår! Vel, tegn eller ingen tegn, bestemte jeg meg, i denne stund, at jeg hadde fått nok! Jeg hadde tenkt å perm håret mitt og det var det! Hvordan kom jeg gå om det? Vennligst les videre. :)
Medium Hair Lengde rettigheter •
Hvor var vi? Ja! Jeg hadde bestemt meg for å få en perm. Men det jeg ikke visste, var at det er forskjellige typer perms å velge mellom. Jeg har medium håret, så jeg tenkte og trodde om hvilke permed medium frisyre jeg skal velge. Og så, hadde jeg en vinner. En spiral perm frisyre! No alt jeg trengte å vite var hvor og hvordan du spiral permanent medium hår. Jeg tenkte på å besøke en skjønnhetssalong, men når jeg fant ut hvor lett prosedyren var, bestemte jeg meg for å prøve perming håret hjemme! Selvfølgelig trengte jeg min venns hjelp for det, men så hva er kjærester for, om ikke for å hjelpe ut i hverandres hårpleie eskapader! Gitt nedenfor er de svært enkle trinn for å få de spretne spiral perms for medium hår. ; Først, samle alle de tingene som du trenger: perming kit (et pålitelig merke), perming stenger (avhenger av tykkelsen på håret ditt), hårspenner, tynn kam (helst en hale kam), innpakning papir, håndklær, plastpose. , Ok, første vask håret med shampoo og IKKE tilstand det. ; Tørk håret med håndkle og la det litt fuktig. ; Lage deler av håret, som begynner på nakken og klippet dem. ; Spiral perms gjøres vertikalt, i motsetning til den horisontale måte av den normale skrivebeskytte. Så, begynner ved å pakke håret fra bunnen og deretter arbeide deg oppover. , Hva du trenger å gjøre er å åpne, den delen av håret i midten og dekke den med innpakningspapir. , En gang pakket, ta perming stang og plasser den vertikalt mot håret. ; Sakte, begynner å rulle håret rundt den i en, vel, spiral mote. Det ligner en korketrekker, når det gjøres riktig. ; Gjenta dette for alle deler av håret. ; Når alle delene har blitt rullet, bruke perming løsningen, generøst, slik at hver bit av håret er dekket, men ikke drypper ikke med det. ; Les instruksjonene på perming kit nøye for tiden at løsningen må forbli i håret. ; Wrap en plastpose rundt håret (IKKE HODET) for å holde løsningen borte fra luften. , Når tiden er ute, skyll håret grundig, men forsiktig med stengene fremdeles i.; håndkle tørt til håret forblir fuktig. , Så, ta nøytralisere løsningen fra perming settet og anvende den på håret akkurat som du gjorde perming løsningen. Dette vil hjelpe håret til å forbli i permed staten. , Igjen, sjekk timing for denne løsningen å bo i, og når det er opp, skylle håret igjen. ; Fjern stengene og bruke hendene til å crinkle håret. , Dine blendende spiral krøller er klar! ; Spiral rettigheter for medium håret er et godt alternativ hvis du ønsker en bekymringsløs, men likevel, sofistikert look. Det var ikke det jeg var ute etter men jeg har det! Ulike størrelser av stenger bestemme tetthet eller løshet i krøllene, så ta deg velge og flaunt av en fantastisk krøllet frisyre som er sikker på å sette en trend. Dette frisyre med smell kastet i utseende rett og slett fantastisk! Når jeg ser på meg, jeg bare stille takke som ganske ung kvinne i parken. Gud velsigne henne!

No comments:

Post a Comment