Friday 23 December 2011

Best Parfymer

Fruktig, mint, tre, blomstrende og musky. Hvilken parfyme er din favoritt? Det kosmetiske markedet er oversvømmet med noen topp kvalitet parfymer. Jeg personlig er en stor fan av parfyme. Jeg eier en Aqva Pour Homme av Bvlgari og det er en av mine dyrebare eiendeler. Jeg bruker den ikke hver dag men som vakre flasken er fremdeles tett. Hvis du er en parfyme fanatiker som meg, så du ville være interessert i å vite det beste duftene på markedet i dag. En strek i høyre parfyme kan gjøre hele dagen figuren seg godt. I dette store markedet av beste parfymer, må du velge en som går godt sammen med humøret, klær, og også med sesongen. Så la oss finne ut.
Best Parfymer 2010; Jeg vil se alle land i denne verden, men liksom jeg føler det ikke er mulig, så jeg plukket en bedre modus for transport for meg selv som er dyrt, men ikke så mye. Det kalles Fragrance. Nå la oss ta en titt på noen av de beste duftene i år.
Havana Vanille av L'Artisan Parfumeur, jeg har aldri vært på Cuba og dette er det nærmeste jeg kan komme. Lukten av denne trykkende rom med vanilje essens sender bare til de høye fjellene i Cuba, og jeg skulle ønske jeg aldri måtte komme tilbake.
Coco Monoi av Thymes; Har du hørt om de polynesiske øyene, godt dette baby bare tar deg dit og gir deg også en duft som du aldri har følt. Duften er musky og er inspirert fra monoi som er en eldgammel polynesisk tradisjon som betyr knusing å få scented kokos olje.
Sugarwood av Costamor; Regnes som en av de beste parfyme noensinne, er Sugarwood helt nytt til markedet i designer parfymer og allerede har skapt en bevegelse. Sugarwood er inspirert av grunnlegger Elizabeth Wright barndom, er Sugarwood myk, treaktig tilsatt friske duften av sukkerrør.
Hinoki av Comme des Garçons, Monocle serien; Hvem ville ikke elsker tanken på å ha en badestamp bad med eksotiske grønne omgivelser. Dette høres ut som en drøm. Vel, bruker Hinoki og lever drømmen, er dens duft woody og mystisk som det høres ut.
Velvet Rope av Apothia, Når du ser flaske med Velvet Rope det minner deg om den drømmende Hollywood liv som vi alle ønsker å leve. Velvet Rope er en kombinasjon av fløyel, musk, sjasmin og grapefrukt. Påfør Velvet Rope og føler meg som en kjendis på den røde løperen.
Best Parfymer for sommeren, Hva er annerledes sommer parfymer? Jeg har alltid lurt på hvorfor vi trenger en spesiell parfyme for sommer? Velge riktig parfyme for sommeren er like viktig som å kjøpe sommerklær. Summer parfyme er dufter spesielt utformet for sommersesongen, har de ikke inneholder alkohol. Summer dufter er friske og lys i effekt og bør alltid oppbevares på et tørt sted. Vær alltid forsiktig når du søker sommer parfymer som de kunne flekker klær. Gjelder ikke for mye parfyme. Så her er noen av de beste duftene av all tid for sommeren. ; Givenchy Summer Collection, Ralph Lauren Summer Romance, Calvin Klein Escape, Kenzo Parfyme, Secret Wish av Anna Sui, Burberry sommeren, Escada Summer dufter, Solsikker av Elizabeth Arden, Chanel Chance, Best Parfyme for kvinner; Nesten alle kvinner elsker parfyme. De kan ikke bruke den daglig, men som ikke minske ikke sin kjærlighet til den. En av de beste bursdag gaver for kvinner en hyggelig parfyme. Imidlertid koster de fleste av de nye navnene noen gode dollar, så hvis du tenker på en gave til henne, er her noen gode parfymer for kvinner. , The Lovely parfyme, Calvin Klein's Obsession, Dolce & Gabbana's Hell Femme, Lacoste's Touch of Pink, Coco Chanel, Chanel nr. 5; Best Parfymer for menn, Søker etter de hotteste menn dufter på markedet akkurat nå? Nedenfor angitt liste kan hjelpe deg å gjøre parfyme kjøper for menn veldig lett. ; L'Eau Bleue D'Issey hell Homme av Issey Miyake, Brit For Men av Burberry; Aqva Pour Homme fra Bvlgari, Black Code av Giorgio Armani, Sean John Unforgivable; Touch For Men av Burberry, Clean Men; Så disse var noen av den beste parfyme for menn og kvinner i markedet akkurat nå. I ditt tilfelle er ikke sikker på hvilken som er best for deg, er det alltid bedre å teste det først, og deretter kjøpe den.

No comments:

Post a Comment