Wednesday 14 December 2011

Self Motivasjon Test

Motivasjon er viktig for oss alle å lykkes i å nå våre mål. Det kan hjelpe oss fokus og jobbe hardt for å oppnå suksess i livet. Målet med en selv motivasjon testen er å peke på ditt område av interesse, og hvor din personlige smak og stemning til er. Ved å vite hva vi egentlig vil, vi kan gå inn som felt og gjøre det bra. Tvert imot, hvis vi inn i et felt og som vi ikke er motiverte og glade, vil vi alltid under-utføre våre jevnaldrende. Nedenfor er noen selvstendig motivasjon tester for ulike yrker. I disse testene, ville spørsmålene stilles, som, svar skal bli gitt i JA eller NEI form. Jo mer antall JA, flere vil være din motivasjon for dette feltet.
Self Motivasjon tester for høyskolestudenter
Her er selvet motivasjon test for studenter:; Må jeg liker å gå på college hver dag? ; Er jeg oppmerksomme i klassen? , Må jeg fullføre alle mine oppdrag på gang? ; Får jeg alle mine tvil fjernet fra lærerne? , Jeg er interessert i å vite mer om emnet blir undervist bortsett fra det faste pensum? , Må jeg gjennomføre en intensiv forskning på ting lært, ved hjelp av Internett, for å øke min kunnskap? ; Føler jeg fornøyd og glad for etter å få gode karakterer på eksamen eller ros fra lærerne for god ytelse? , Må jeg helt konsentrere meg om studiene? ; Self Test Motivasjon for lærere
Her er en selvtillit motivasjon test for lærere å finne ut hvordan viet de er mot sin jobb:; Liker jeg hjelpe mine elever å forstå nye begreper? , Må jeg prøve mitt beste for å gjøre klasserommet økter mer interaktiv og interessant for rask og effektiv læring? , Må jeg gi personlig oppmerksomhet til mine elever? , Må jeg oppdater og øke min kunnskap om emnet hele tiden å lære elevene mine på en bedre måte? , Må jeg virkelig føler at studentene skal forstå fag godt, og gjør godt i eksamen? , Jeg bekymret for fremtiden til mine elever? ; Self Test Motivasjon for ansatte
Her er en selvstendig motivasjon test for ansatte i bedrifter:; Må jeg liker jobben min profil? , Tar jeg interessert i å vite nye ting knyttet til jobben min? ; Er jeg gi mitt hundre prosent på jobben hver dag? , Må jeg nå mine sette mål og mål på min arbeidsplass? ; Er jeg bekymret for omdømmet til min arbeidsgiver, og prøver jeg etter beste for å beskytte det? ; Er jeg lojal mot min organisasjon? , Må jeg gå på akkord med mine personlige interesser, til tider, til å yte mitt arbeid på gang og på en god måte? ; Du kan også få selvtillit motivasjon instruksjonene fra seniorer som de allerede har gått gjennom den fasen i livet der du går gjennom nå. I neste avsnitt, la oss forstå hvordan å motivere deg selv.
Måter å motivere deg selv
For å bli motivert, å ha en drøm eller et fast mål er veldig viktig. I tider når ting ikke skjer som per ønsker våre, kan dette målet, og visjonen holde oss motivert. Folk som har en visjon ikke bli deprimert, eller motløs og prøver igjen og igjen, til de nå sine mål. Positiv tenkning, en positiv holdning til livet generelt og optimisme er avgjørende, for å holde seg motivert gjennom hele livet. For å være motivert alltid bør du alltid engasjere deg i å gjøre noe kreativt og unngå utsettelse. På samme tid, ha en høy grad av konsistens og disiplin på den måten du gjør ting er hva du trenger for å oppnå. Selvtillit motivasjon teknikker vil hjelpe deg å vite ting bedre.
Selvet motivasjon teste og forslag til hvordan å bli motivert vil definitivt lede deg i riktig retning. Så, håper at du vil implementere disse forslagene, vil jeg gjerne melde seg ut her. Alle de beste!

No comments:

Post a Comment